Update 1.5.1 is nu verkrijgbaar. Vorig jaar werd de Mastery Challenge-modus al aan de game geïntroduceerd. Dit zijn een serie uitdagingen waarmee de skills van spelers tijdens gevechtssituaties en stealth wordt uitgetest.
Verder worden er diverse verbeteringen doorgevoerd, alsmede de terugkeer van het Ostara Festival, dat loopt van morgen tot 12 mei. Hierbij kunnen diverse beloningen worden vrijgespeeld. waaronder wapens en tatoeages.
Hierbij de grootte van de update per platform:
- Xbox Series X/S: 9,0 GB
- Xbox One: 8,2 GB
- PlayStation 5: 2,92 GB
- PlayStation 4: 1,41 GB
- Pc: 12,33 GB
Ubisoft werkt ondertussen aan het volgende deel in de Assassin's Creed-reeks, genaamd Assassin's Creed Infinity. Volgens geruchten wordt er ook aan een kleinschaligere spin-off gewerkt die om het personage Basim draait. Dit is echter niet officieel bevestigd.
Reacties op: Mastery Challenge Pack 2 aan Assassin's Creed Valhalla toegevoegd
bigds9fan
DarkraverX
Heb van de week voor de 2e keer geprobeerd de laatste DLC op te pakken maar het trekt me niet en moet zeggen dat is me bij al de andere AC games nog nooit overkomen.
Ik hoop dat de nieuwe game weer een sterk personage gaat brengen, ik hoop ooit Kassandra terug te zien in een nieuwe game.
Maar goed, voorlopig vermaak ik mij enorm met Pillars of Eternity Deadfire die ik ooit tijdens release kocht maar nooit aan toe kwam, wat een geweldige game is dat.
bigds9fan
Vind het een beetje ironisch dat de meest saaie Assassins's Creed zoveel DLC krijgt.
True de game verkocht als een malle en Ubisof is gewoon fan van makkelijk en snel geld verdienen dus het verbaast me niks.
Ik zit momenteel in Horizon Forbidden West. Game is misschien nog wel langer als Saaihalla en moet er wel echt voor gaan zitten dus kom er niet zo vaak aan toe als ik zou willen maar wanneer ik er mee bezig ga word ik er wel meteen ingezogen.
Veel plezier met Pillars.
DarkraverX
Veel plezier met Horizon.
bigds9fan
Ziminar
Veel plezier ermee
DarkraverX
Thanks, ja het is wel een beetje shame shame dat ik er nu pas echt mee begonnen ben.
Jij ook veel plezier met de game waar je mee bezig bent, welke is dat?
Ziminar
DarkraverX
Tijdens release kon je items verdubbelen.
Had dus een levensbalk van de ene kant naar de andere, en nog ging ik dood LOL.
Succes en veel plezier ermee.
coola
Messtranor
Ik vond Origins en Odyssey wel erg goed, al was Odyssey wel echt VEEL te groot, waardoor ik m echt in delen heb moeten spelen omdat na verloop van tijd toch wel de aandacht wegviel. Het hielp uiteindelijk wel dat er een ps5 patch kwam waar t wel echt een compleet andere game van wordt, 60 fps doet enorm veel voor de beleving.
Ziminar
DarkraverX
En met odyssey wilde ik juist weer meer
Zo zie je maar dat smaken verschillen, 1 ding is zeker, Odyssey was een veel leukere game dan saaihalla maar goed ook daar zijn de meningen anders over.
Griekse en Egyptische games zijn voor mij net als Piraten en Western games, dat heeft gewoon iets.
bigds9fan
Lavalera
Ik denk als je gaat vragen welke van de 3 nieuwste games men het beste vind Odyssey het beste zal scoren, valhalla en origins hoor ik beide sommige mensen negatieve dingen over zeggen en dat is bij odyssey een stuk minder.
bigds9fan
Dat is sindsdien eigenlijk altijd zo gebleven. De kleine nieuwigheden die de games onderscheiden (Revelations had het reizen via touwen, in 3 kon je jagen, Black Flag legde echt de nadruk op varen, en in Syndicate had je de "grapple" naast natuurlijk een nieuwe stad.
Origins had veel wapens uit de eerdere games zoals gif of rookbommen evenals het varen uit Black Flag maar in die game vond ik het geforceerd overkomen.
Oddesey vond ik van deze 3 het leukst maar zelfs die game was verre van perfect.
Lavalera
Ik snap Ubisoft ook wel wat dat betreft, die liften mee op de hype van de open wereld games en Odyssey deed het erg goed, dus waarom zou je te veel veranderen. Games zijn tegenwoordig steeds duurder waardoor er meer en meer bedrijven voor een veilige oplossing voor een game wordt gekozen en ik snap best dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Denk wel dat het iets is waar meer spellen naar toe gaan, naar het model zoals valhalla nu doet, je pakt een basis spel en je pakt elementel uit mmorpgs erbij, zoals seasonal events, dlcs uitbreiden etc
bigds9fan
Bij de oude games moet er van begin tot einde een stad nagebouwd worden, men moest onderzoek doen naar historische characters en gebeurtenissen waarbij die in de game geintegreerd moeten worden en ten slotte moet een hele Animus data base geschreven worden.
Een bosrijk gebied is veel makkelijker te ontwerpen en ook het verhaal is makkelijker te schrijven als de historische context minder is. En het helemaal weglaten van de database scheelt ook enorm.
Tja waarom zou je ook al die moeite doen als het ook zonder kan?
Ik mis gewoon het over daken rennen, hier en daar een klootzak af te maken en de Animus notificatie in beeld zie wanneer er een historische achtergrond bij een persoon/gebeurtenis/gebouw.
En meerdere jaren DLC maken scheelt natuurlijk ook flink in de kosten. Het is maar net wie je het vraagt maar Parijs in de DLC is vanuit gamer perspectief een rotstreek maar vanuit marketing gezien een briljante zet.
coola
Ik vind het moeilijk om de beste ( rpg AC game) te kiezen, ik ben op inside.gamer.nl bezig met een artikel waar ik de 18 AC games (das exclusief de Nintendo handheld games) rangschik en ik ben nu met mijn top vijf bezig. Maar ik zit telkens in dubio met moet ik valhalla of Odyssey hoger zetten, ik vind ze beide geweldig en op een aantal zaken doet Odyssey het beter maar op andere zaken doet valhalla het beter. Moeilijk moeilijk en nog eens moeilijk.
DarkraverX