Master of Orion III interview | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Een van mijn favorite spellen aller tijden is Master of Orion 2.Lekker planeetjes veroveren en nieuwe technologien onderzoeken, dat beviel mij altijd heel erg goed!!! Nu komt Master of Orion III eraan... dat belooft wat. De mannen (en mi chien ook wel vrouwen) van Sharky games hebben een indepth (heel diep) interview met een van de ontwikkelaars van Master of Orion III waar veel info naar voren komt.Yes, real-time combat in MOO3 should be a stately, cerebral exercise in adjusting things at a high level. In other words, an "anti-clickfest." The unit of maneuver is not the individual ship, but rather individual Task Forces comprised of a grouping of ships organized to perform a specific role/mi ion in combat. So, in addition to designing ships, in MOO3 you also get to "design" (i.e.,organize and a ign mi ion priorities to) Task Forces.Hier valt het gehele interview te lezen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou