Massive gaat in-game reclame leveren voor games THQ | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Ma ive Inc, de firma verantwoordelijk voor reclame in games als Splinter Cell: Chaos Theory, SWAT 4, and Anarchy Online, heeft een lucratief contract getekend met THQ om ook in hun games reclame te mogen maken. Eerder tekende Ma ive ook al een contract met Sony Online Entertainment om in The Matrix Online reclame te mogen aanbieden. Niet nader genoemde games van ontwikkelaar Spark Unlimited zullen ook gebruik maken van de dienst van Ma ive.

Het gaat hier om reclame dat door het concern te updaten is via het netwerk. Met de reclame wordt van tevoren rekening gehouden, door de ruimte die het in een level inneemt alvast voor te programeren. Momenteel kunnen we in de games reclames verwachten van onder andere Coca-Cola, Comcast's G4 network, GameFly, Honda, the US Navy, NBC, Nokia, Panasonic, Paramount Pictures, Sci-Fi Channel, The WB Television Network, T-Mobile, Universal Music Group, Verizon DSL, Warner Bros., en XFM Radio.

Dynamic, in-game advertising not only offers publishers new revenue opportunities, but when done properly creates added realism that can actually enhance game play.

We are excited to team with Ma ive because we believe their network strategy and sensitivity to game play will deliver value to publishers, advertisers and gamers. We look forward to exploring together what we see as a world of new po ibilities for delivering advertising to the medium of interactive entertainment.Dynamische reclame van Ma ive is al eens in opspraak gekomen toen bleek dat het bedrijf via ads in SWAT 4 gegevens over de speler kon verzamelen.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou