Nieuws
Mass Effect

Mass Effect Trilogy Remastered wederom online genoemd

Maar waar blijft de officiële aankondiging?

Geschreven door Michel Musters op
Het mogelijke bestaan van Mass Effect Trilogy Remastered is wederom online gemeld.

Vorige week verscheen Mass Effect Trilogy Remastered al kort op de website van een Portugese retailer, en nu staat de trilogie op de website van retailer herni-vet.cz. Daarbij is op de box-art een afbeelding van Shepard te zien. De Tsjechische retailer heeft eerder al het bestaan van de Switch-versie van Assassin's Creed 3 correct gelekt.

Volgens de webwinkel verschijnt de collectie op 15 oktober voor PlayStation 4, Xbox One en Nintendo Switch. EA heeft het bestaan van de collectie echter nog niet officieel bevestigd. In de lente van dit jaar claimde journalist en insider Jeff Grubb al dat EA aan een remaster van de Mass Effect-trilogie werkte.

Dit artikel delen:

Lees meer

Tweede gans in Untitled Goose Game heeft unieke 'honk' Interactieve Wedstrijdsim is gouden greep voor Fifa 21’s carrièremodus
8

Reacties op: Mass Effect Trilogy Remastered wederom online genoemd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    StormFox

    • 21 september 2020 10:53
    instant buy als alle dlc inbegrepen is, anders is 55 euro aan de hoge kant.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 21 september 2020 12:06
    @StormFox De DLC maakte deel 3 wel een stuk beter te pruimen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 22 september 2020 00:07
    @WvA Ja want zo tering er waren wel zeker 50K klagers terwijl nog geen 3% de game toen uitgespeeld had.

    Deel 3 was top, echter einde extra toegevoegd uitleg filmpje maakte het een stuk beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 21 september 2020 13:58
    Geen PC versie jammer .. daar zit ik wel op te wachten dan kan ik heb weer opnieuw gaan spelen :-) en inc 3 met updates want ik ben denk ik in deel 3 maar 1 uur onder weg of zo

    Maar goed vrijdag eerste Mafia deel 1 remake spelen
    en daarna de andere delen :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 21 september 2020 14:09
    @ravw Ik ben wel benieuwd, waarom zit iemand te wachten op een remake/remaster van Mass Effect, als die 3 niet eens uit speelde? Ik neem aan dat je 3 dan niet zo boeiend vond?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 21 september 2020 14:27
    @WvA precies, bovendien heeft een remake op de pc weinig nut omdat op max resolutie plus "a lot of textures" mod je al een remake hebt van de trilogy.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 21 september 2020 14:50
    @StormFox remaster, geen remake

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 21 september 2020 17:02
    Deel 1 met het geweldige verhaal! Deel 2 met de fantastische gameplay! Deel 3 met ehmmm… het toffe van alles tot aan het laatste uurtje!

    Toch sowieso halen deze.