Nieuws
mass effect 2

Mass Effect 2 gratis te downloaden via Origin

Handig voor nieuwe spelers

Geschreven door Lucas May op
EA biedt de pc-versie van Mass Effect 2 tijdelijk gratis aan via hun distributieplatform Origin. Eerder deze week onthulde de ontwikkelaar nieuwe informatie over de nieuwste game uit de serie: Mass Effect: Andromeda.

Het gaat om de standaard editie van Mass Effect 2. Normaal kost deze versie 9,99 euro. De deluxe editie van de sci-fi game kost nog steeds 19,99 euro en bevat een soundtrack, digitale comic, artbook en bonus wapens.

Eenmaal gedownload kan de game altijd gespeeld worden. Het is niet duidelijk hoe lang de game nog gratis wordt aangeboden. Via de website van Origin is het mogelijk om een gratis exemplaar te claimen.

Eerder deze week kondigde EA de releasedatum aan voor de nieuwste game in de serie: Mass Effect: Andromeda. Vanaf 23 maart is de titel beschikbaar in Europa voor pc, Xbox One en PlayStation 4. Tevens is een nieuwe trailer met gameplaybeelden onthuld tijdens de presentatie van Nvidia op de CES in Las Vegas.

Dit artikel delen:

Lees meer

Sega registreert domein voor Shenmue HD Wat verwachten we van de Switch-onthulling op 13 januari?
14

Reacties op: Mass Effect 2 gratis te downloaden via Origin

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • vladimirr

    • 6 januari 2017 10:10
    en ik w8 nog steeds op de dlc sale van mass effect 3 -_-

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • belboxtel

    • 6 januari 2017 10:19
    woehoe… nu nog even kijken of ik controller support aan de gang kan krijgen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 6 januari 2017 10:44
    @belboxtel Aangezien het de UnrealEngine gebruikt is dat peanuts om aan de praat te krijgen, lukt me tot nu toe nog bij elke UE based game..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 6 januari 2017 20:01
    @belboxtel

    Bij Nexusmods kun je een mod downloaden om hem met controller te spelen.
    Wou je een link geven, maar deze prachtige site geeft aan dat het spam is ;)
    Succes!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 6 januari 2017 20:52
    @Edwin1984 gewoon h##p:// weglaten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 6 januari 2017 22:01
    @haastnooit

    Als ik een beetje na had gedacht, had ik dit ook wel geweten, tnx

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 6 januari 2017 10:42
    Thanx voor dit nieuwsbericht, heb em snel toegevoegd aan mn library..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 6 januari 2017 13:13
    nice! en controller support, dat zit toch gewoon native in de mass effect games? van deel 1 en 3 weet ik het in ieder geval zeker..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • belboxtel

    • 6 januari 2017 18:02
    @nicster
    Helaas niet in de pc versies van die games/serie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jurry1984

    • 6 januari 2017 15:52
    Uh, hoe krijg je controller support werkend?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • belboxtel

    • 6 januari 2017 18:03
    @Jurry1984
    Er zijn mods voor, maar laatst geprobeerd op de demo, maar toen crashte de game. Vanavond nog maar eens proberen met de full game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 6 januari 2017 20:02
    @Jurry1984

    Nexusmods heeft een mod waardoor je controller werkt.
    Net geprobeerd, tot zover werkt het perfect!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 6 januari 2017 17:53
    Ugh Mass Effect. Heb de demo gespeeld destijds en vond de game zwaar teleurstellend. Verhalend prima maar de feitelijke gameplay is niet meer dan een matige repetitieve coverbased shooter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • belboxtel

    • 6 januari 2017 18:05
    @TheChief
    Heb alleen deel 3 gespeeld, maar is met stip terecht gekomen in mijn persoonlijke top 3. Heb altijd gehoopt op een remake van de serie. Die lijkt er echter niet van te komen, dus dan maar met deze versie aan de slag