Nieuws
Marvel Avengers laura bailey interview

Marvel's Avengers verschijnt morgen op Xbox Game Pass

Bevat alle extra content

Geschreven door Michel Musters op
Marvel's Avengers komt aanstaande donderdag op Xbox Game Pass uit.

Dat heeft Microsoft aangekondigd. De game komt verkrijgbaar op Game Pass voor console, pc en de cloud. 

Volgens ontwikkelaar Crystal Dynamics bevat de Game Pass-versie alle uitgekomen content voor het spel. Daaronder vallen ook de later toegevoegde helden en extra campagnemissies, alsmede de multiplayer.

Alle toekomstige updates aan de game moeten ook aan de Game Pass-versie van het spel toegevoegd worden, met uitzondering van de aankomende Spider-Man-dlc, die exclusief is voor PlayStation-platforms.

Dit artikel delen:

Lees meer

Framerate: Is meer daadwerkelijk beter? Bèta Battlefield 2042 wordt volgende week gehouden
23

Reacties op: Marvel's Avengers verschijnt morgen op Xbox Game Pass

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ziminar

    • 29 september 2021 09:08
    Ik dacht dat de Spider-Man dlc exclusive was voor Sony?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 29 september 2021 09:57
    @Ziminar Je hebt helemaal gelijk, mijn excuses!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Improv

    • 29 september 2021 09:50
    Verrassend ja, wel tof. De singleplayer schijnt wel echt leuk te zijn en de multiplayer was dood. Maar misschien komt er nu weer een playerbase

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 29 september 2021 12:18
    @Improv Singleplayer was inderdaad wel leuk, prima verhaal. Multiplayer is ook wel oke als je met iemand samen speelt. Solo de multiplayer doen is niet veel aan. Veel repetitie van tegenstanders en omgevingen. De endgame is ook niet zo super.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 29 september 2021 10:04
    Waarom moet er apart bij dan dat alle DLC erin zit? Die DLC is gewoon gratis, bij alle versies, dus uiteraard zit die er ook gewoon bij.
    Nu lijkt het alsof het iets heel bijzonders is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 29 september 2021 10:21
    Toch wel weer een beetje sneu dat dan Spider-Man weer een "exclusieve" DLC deal is… Ik word daar wel een beetje moe van, altijd die Sony (tijdelijke) exclusieve dealtjes met games en nu dus ook met DLC. Natuurlijk doet Nintendo dat ook in het geval van spellen uit eigen fabriek. Sony doet het toch wel vaker met Third-Party Games. /rant. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 29 september 2021 11:54
    @Bart81 Dit doet microsoft net zo vaak als sony. Dikke onzin dat Sony dit "vaker"doet.
    Spiderman heeft Sony sowieso al een linkje mee aangezien ze de filmrechten bezitten, en die inmiddels al een tijdje uitlenen aan marvel. Dus de kans is best aanwezig dat ze daarmee deze exclusive hebben weten te bemachtigen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 29 september 2021 13:14
    @Messtranor
    Welke titels komen eraan die Microsoft heeft dichtgetimmerd voor de aankomende 1 of 2 jaar?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 29 september 2021 13:37
    @Bart81 De komende tijd wellicht niet. Maar ze hebben t vaak genoeg gedaan. Bovendien gaat Microsoft inmiddels zelfs een stap verder en koopt gewoon hele studio's op om de games exclusive te maken.
    En begrijp me niet verkeerd, dat is hun goed recht. Maar da's niet veel anders natuurlijk dan de ultieme exclusive.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 29 september 2021 16:26
    @Messtranor
    Je hebt zeker een punt dat Microsoft tegenwoordig studio's opkoopt voor exclusiviteit. Laat Sony daar nou wel mee begonnen zijn door Insomniac, Guerrila games, Naughty Dog, Sucker Punch, Santa Monica Studio, etc. al een hele tijd terug opgekocht te hebben. Xbox had ook wel wat studio's in die tijd maar bijlange na niet zoveel als Sony, die voor mijn gevoel al langer inzet op (tijdelijke) exclusiviteit. Ik heb beide consoles en vermaak mij er prima mee. Ik zou het veel toffer vinden als je gewoon je spelletjes kunt spelen op de console van jouw keuze. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 29 september 2021 16:38
    @Bart81 Het blijft zaken doen, en als op alle systemen dezelfde games beschikbaar zijn wordt alles hetzelfde.
    Exclusiviteit creeert concurrentie. En concurrentie houd bedrijven scherp. Als het allemaal toch niet uitmaakt doet niemand moeite. Dan krijg je praktijken als in 1983 in Amerika.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Don Carpaccio

    • 29 september 2021 17:02
    @Bart81

    De studio's die je hierboven opnoemt, hebben wel altijd een (sterke) link met PlayStation gehad.
    Bethesda vind ik totaal niet passen in het exclusiviteitsverhaal van Microsoft.
    Dit is gewoon games permanent wegkapen ten kosten van een grote(re) fanbase.
    Dan heb ik liever tijdelijke exclusiviteit of dikke deals via hun abonnementendienst.
    Bijvoorbeeld dat alle Bethesda-games op GamePass komen (vroegtijdig?) en voor de Steam, Nintendo en/of PlayStation gebruiker de normale vraagprijs wordt gegeven. Ze kunnen ook perfect minder vragen voor de Windows Store en Xbox gebruikers: Minecraft is bijvoorbeeld al voordeliger dan op de andere platformen.

    Bungie, "de Insomniac Games van Microsoft", zie ik Microsoft nog kopen en moest Microsoft deze binnenhalen, dan zegt meer dan de helft: "dat werd tijd!".

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 29 september 2021 17:04
    @Don Carpaccio

    Ik mag niet meer reageren, haha. Ondertussen krijg ik een: "Post is considered spam, please edit your post." bericht als ik iets probeer te posten als reactie. Soort censuur. :)

    Ik vind een tijdelijke exclusieve deal van twee jaar (!) met bijvoorbeeld "Forspoken" echt te ver gaan.

    Dat Microsoft Bungie niet eerder heeft overgenomen snap ik ook niks van. Ook Moon Studios (Ori) zou ik verwachten voor een overname vanuit Microsoft. Volgens mij willen sommige studio's gewoon niet overgenomen worden en blijven liever onafhankelijk. Dat vind ik eigenlijk nog veel beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 29 september 2021 23:53
    @Bart81 Uhm, Microsoft bungie niet overnemen?
    Tussen 2000 en 2007 was Bungie eigendom van Microsoft. Zij waren de oorspronkelijke makers van HALO.
    Daarna zijn ze weer onafhankelijk geworden. Bungie wil helemaal niet bij Microsoft horen. En ook Activision zijn ze inmiddels weer los van. Ze willen gewoon onafhankelijk zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 30 september 2021 11:05
    @Messtranor
    En dat is, vind ik, de beste uitgangspositie vanuit een ontwikkelaar. Waardoor we allemaal van de spellen kunnen genieten. Ongeacht je platform voorkeur.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 29 september 2021 10:50
    Weet iemand of je wel de next gen cersi krijgt. Op psnow kreeg je alleen de ps4 versie en niet de gratis ps5 versie als je hem via now speelde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    COSMIC_TSAR

    • 29 september 2021 13:15
    @hulstpower yup, smart delivery, dus altijd geoptimaliseerde versie. Ook op next gen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 29 september 2021 13:19
    @COSMIC_TSAR smart delivery hoeft niet Altijd, zoals met control bij ps plus kreeg je de next gen versi gamepass had xbox one versie. En met avengers is er gewoon een gratis update alleen om wat voor reden dan ook hield Sony of square deze tegen voor psnow gebruikers en alleen gebruikers die de game gekocht hadden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tinus Tussengas-1

    • 29 september 2021 13:15
    @hulstpower ik ga er wel vanuit. Volgens mij is er voor de Xbox ook maar een versie die op beide generaties gespeeld kan worden. De Series X/S zal waarschijnlijk direct een update gaan downloaden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 29 september 2021 13:39
    @hulstpower Ja die krijg je, op Reddit staat het