Nieuws

Mappacks Call of Duty: Black Ops 3 komen eerst naar PlayStation 4

Nieuws vergezeld van twee multiplayer-trailers

Geschreven door Wilbert Meetsma op
De mappack-dlcs van Call of Duty: Black Ops 3 verschijnen eerst voor de PlayStation 4. Dit heeft Sony bekendgemaakt tijdens zijn E3-presentatie.

Bij voorgaande delen van de Call of Duty-reeks kreeg Xbox altijd voorrang als het ging om dlc. Naast dit nieuws toonde Treyarch twee trailers met respectievelijk de coöp-gameplay en competitieve gameplay.

Call of Duty: Black Ops 3 verschijnt 6 november voor de pc, Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 en PlayStation 3.

Dit artikel delen:

Lees meer

Coöpgameplay van Star Wars: Battlefront Nieuwe gameplay van No Man's Sky toont diversiteit
18

Reacties op: Mappacks Call of Duty: Black Ops 3 komen eerst naar PlayStation 4

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • oggie

    • 16 juni 2015 06:35
    Ik heb best veel geld over om dit spel echt nooit te hoeven spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Soldier_hard

    • 16 juni 2015 07:29
    Het lijkt mij weer leuk om een MW game te hebben, hou niet van dat futuristische gedoe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 16 juni 2015 10:49
    Xboxérs eat your heart out haha ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 16 juni 2015 11:56
    Zoals de PS fans altijd reageerde met nou nou 1 maandje extra wachten zullen de Xboxers dat ook wel doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 19 juni 2015 09:00
    Weet ik, maar na al die jaren is het wel "grappig" , xboxers zijn altijd zo fel fanatiek tegen playstation. en er zullen ook best wel veel xboxers de gewraakte console nu ook in huis halen ovanwege dit :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 19 juni 2015 11:06
    Ik betwijfel dat er voor een maandje veel mensen specifiek een andere console erbij halen, MS is niet gek en zal ongetwijfeld niet voor jan joker besloten hebben om de deal niet verder te laten lopen.

    Maar goed alles is mogelijk, de regel xboxers zijn altijd fel fanatiek tegen playstation geld ook andersom, alleen geld het niet voor iedereen je hebt ook mensen die een xbox of ps hebben en helemaal niet fanatiek tegen de andere console zijn.
    Persoonlijk vind ik de fanboys met de Xone en PS4 wat malser tegen elkaar dan tijdens de periode 360 en ps3.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 19 juni 2015 22:21
    Ik heb een ps4 en Xone ;) dus mij maakt het al helemaal niet uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 16 juni 2015 12:08
    gast haha stik erin zou ik zeggen. Zo heerlijk dat MS niet met COD kwartiertje kwam op de conferentie zooo heeeerlijk! SEA OF THIEVES 4 THE WIN !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 19 juni 2015 08:59
    just teasing ya fanboy , just tasing ya :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • innerchild

    • 16 juni 2015 11:25
    Als je dit ziet dan heb ik zoveel respect voor de makers van battlefield 3 en 4.. Echt totaly lost bs gameplay met deze komende versie van cod. Het spel gaat nergens meer over. Vroeger was er bv heel veel detail voor het ontwerp van de mappen. Zowel gameplay technisch als voor de diverse speelstijlen. Nu is het alleen maar run and gun, ren je rot 13 jarige red bull game play style…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 16 juni 2015 11:57
    Ongetwijfeld zal ik genieten van het hollywood gehalte van de single player versie.

    Halen bij release nee, ik haal hem of 2e hands of budgetbak maar gezien deze games altijd vrij hoog geprijsd blijven zal het ongetwijfeld 2e hands worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • maartencartman

    • 16 juni 2015 12:15
    Vanaf 0:35 heb ik het gevoel dat ik naar een map en gameplay van Titanfall aan het kijken ben. Echt exact hetzelfde. Via de muren lopen ? Really? Wat is er gebeurd met deze franchise, ik zat te denken om een nieuwe COD te halen. Omdat de laatste BO 1 was en daarvoor COD MW. Maar dit is regelrechte copy/paste.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Soldier_hard

    • 18 juni 2015 21:05
    Ik vind het jammer dat er nog geen COd remakes zijn zoals MW2 die ik echt nog zou willen spelen als ze hem balanceerde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Forsythia

    • 16 juni 2015 17:37
    Ik vind het helemaal niet erg. Die maand kan ik wel wachten, en daarnaast ben ik blij dat MS het geld beter besteed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 19 juni 2015 09:02
    beter besteed ? in wat ? lousy add ons ? controller van 150 euro ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 19 juni 2015 11:14
    Ow voor de duidelijkheid ik ben geen fanboy want ik kijk enorm uit naar de remaster van Uncharted maar MS komt dit jaar met meer titels dan de PS4 dus ja ik vraag me af over welke addons je het hebt.

    Daarnaast zou je de 150 dollar kostende controller het filmpje daarvan is wat beter moeten bekijken want volgens mij heb je alleen de reacties van veel te duur 150 dollar gelezen, de controller waar ze mee komen lijkt me een enorm goede controller zeker voor de diehard gamers, daarnaast is die controller puur een aanval op de Scuf controllers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 20 juni 2015 10:29
    Er zijn betere controllers te kregen voor die hard gamers :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 20 juni 2015 13:53
    Dat is eigenlijk een vreemde opmerking, je bedoelt *jij denkt dat er betere controllers zijn*.

    Het is voor iedereen anders geen mens is gelijk, maar goed er zijn genoeg idioten die van een dak springen als een ander het ook doet :).

    Zonder gekheid, de 1 loopt met die controller weg en de ander weer met een andere, en dat komt omdat iedereen een eigen mening heeft.

    Als ik game (vul maar wat in) kut vind wil dat niet zeggen dat jij dat ook vind.