Without Warning is het eerste spel van CiRCLE Studio, het bedrijf dat vorig jaar terug werd opgericht door Jeremy Heath-Smith en Adrian Smith. De gebroeders Smith waren eerder al oprichter van Core Design, de ontwikkelstudio verantwoordelijk voor het succesvolle Tomb Raider. Voor Without Warning heeft men Capcom als uitgever weten te strikken, dat daarmee haar eerste in Europa ontwikkelde spel op de markt zal brengen.

Without Warning vertelt zes verhalen die zich gelijktijdig afspelen tijdens een crisissituatie in een chemische fabriek. Terroristen hebben beslag genomen op deze fabriek en enkele mensen gegijzeld. De enige redding is een Covert Ops team, dat de fabriek is ingestuurd om de terroristen uit te schakelen en de gijzelaars te bevrijden.

De zes verhaallijnen baseren zich rond zes verschillende karakters, drie van het Covert Ops team en drie burgers die tijdens de noodsituatie in de fabriek aanwezig waren. Je zult op vaste momenten tussen de verschillende karakters wisselen, karakters met elk hun eigen doelen en problemen. Ook zul je de acties van andere karakters soms waar kunnen nemen, terwijl je met een ander karakter speelt. Hierdoor zou een totaalplaatje moeten ontstaan waarbij je stukje bij beetje, meer te weten komt over het ware verhaal achter de gebeurtenissen. Without Warning verschijnt in 2005 op PS2 en Xbox.