"Het gebrek aan communicatie resulteerde in zeer negatieve reacties van een aantal leden uit onze community, en hoewel het makkelijk zou zijn om die mensen als 'haters' te bestempelen of een andere afwijzende term, is het in alle eerlijkheid mijn fout", schrijft Titov.

"Ik werd arrogant en verblind door het vroege succes en de snelle groei van The War Z, de toenemende spelersaantallen, cijfers die we kregen uit enquêtes, et cetera. En ik koos ervoor om de zorgen en vragen van deze leden van de community en van anderen te negeren. Deze fout rust volledig op mijn schouders en ik ben die mondige minderheid dank verschuldigd en geef toe dat ik ze eerder aandacht had moeten schenken."

Naast het bespreken van de problemen met The War Z die de afgelopen tijd regelmatig in het nieuws zijn geweest, belooft Titov dat er beter communitymanagement op het forum van de game zal plaatsvinden en dat hij nieuwe mensen gaat aannemen om een betere dienstverlening te kunnen garanderen. Zo verscheen een versie van de game op Steam en werd deze later weer verwijderd, en bleek de respawntijd te zijn verlengd naar vier uur. Titov zegt zich te realiseren dat niet iedereen zijn woorden zal geloven, maar hij hoopt dat dit zal veranderen wanneer de beloftes worden waargemaakt.