Nieuws
Mafia 3

Mafia 3 verschijnt op 7 oktober, nieuwe trailer getoond

Verhalende trailer uitgebracht

Geschreven door Michel Musters op

Mafia 3 is vanaf 7 oktober verkrijgbaar voor pc, Xbox One en PlayStation 4. Dat heeft 2K Games aangekondigd.

Daarnaast heeft de uitgever een nieuwe verhalende trailer uitgebracht die hieronder te bekijken is. 

2K Games heeft Gamer.nl onlangs uitgenodigd om te praten met de ontwikkelaars achter Mafia 3. Dat interview is hier te lezen.

Bron: null

Dit artikel delen:

Lees meer

‘Alles wat je in Mafia 3 doet heeft consequenties’ John Romero werkt mogelijk aan nieuwe shooter
12

Reacties op: Mafia 3 verschijnt op 7 oktober, nieuwe trailer getoond

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • armilo-theus

    • 19 april 2016 14:30
    Awesome

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 19 april 2016 14:30
    zo hyped voor deze game en wildlands, mafia 2 en 1 waren zo goed. dit kan niet fout gaan gewoon heb alle vertrouwen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 19 april 2016 15:01
    Ik had liever meer verhaal gezien en minder een slachterij. Ik ben niet tegen geweld in games, maar wel als de nadruk komt te liggen hoe spectaculair je iemand kan omleggen. Dat is imo inhoudsloos en gaat ten koste van het verhaal. Dat kan ook leuk zijn, maar waarom bij Mafia….of all the games. Mafia games hadden nog iets deftigs omdat het verhaal belangrijker was dan het geweld. Nu krijg je een getraumatiseerde oorlogsveteraan die wraak wilt. Lkkr origineel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • btbam

    • 19 april 2016 15:19
    @Grohe De vorige verhalen verdienen ook geen originaliteitsprijs. Het is alleen super goed uitgewerkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 19 april 2016 15:04
    Lekker sfeertje! Staat hoog op mijn lijstje dit jaar.. Cant wait

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XtraLinkUK

    • 19 april 2016 15:14
    Slik… Super vette trailer!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • btbam

    • 19 april 2016 15:20
    Gruwelijk, nouja gruwelijken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 19 april 2016 17:13
    Instant buy.

    Ziet er weer heerlijk uit met een lekker Mafia sfeertje.

    Ben benieuwd of er nog dingen in zitten uit deel 1 en 2 zoals ze ook bij deel 2 deden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 19 april 2016 19:10
    Het ziet er tof uit allemaal, maar toch heb ik hier niet hetzelfde gevoel bij als ik had bij het eerste deel van Mafia. Die sfeer, verhaal, tijdgeest vond ik fenomenaal. Dit deel zal ik waarschijnlijk ook wel gaan spelen, het zal ook best een goede game zijn en de tijd waarin het zich afspeelt vind ik cool, maar toch mis ik het echte Mafia- sfeertje. Misschien zit dit er wel in, maar komt het in de trailer niet goed naar voren.
    Zoals ik het nu zie: R.I.P. Mafia.
    Welkom nieuwe actiegame.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 19 april 2016 20:28
    Zo! dat beloofd wat. Deze trailer geeft mij in ieder geval veel hoop op een toffe game. Mooi wraak verhaal, kom maar op!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 20 april 2016 04:33
    Gaaf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maxim Nighthawk

    • 20 april 2016 13:23
    Zo te zien hebben ze wat elementen van de godfather games overgenomen, waarbij je rackets overnam en specifieke leden van de vijandige mafia moest omleggen.