Nieuws
Mafia 3

Mafia 3 verschijnt mogelijk in april

Aldus verschillende verkooppunten

Geschreven door Aida . op

Mafia 3 komt mogelijk in april dit jaar uit. Het spel is opgedoken op websites van verschillende retailers die allemaal dezelfde datum aangeven. 

De winkels Amazon en GameStop geven beiden 26 april aan als releasedatum voor het spel. Daarnaast zijn er Best Buy pre-order kaarten te koop waarop dezelfde datum wordt vermeld. 

Uitgever 2K Games geeft aan dat er nog geen officiële datum is aangekondigd. “Het is normaal dat verkopers een datum kiezen voordat de officiële release is aangekondigd, omdat ze een datum nodig hebben voor in het systeem van de winkel.”

Eerder schreven we op Gamer.nl een preview over de game en kwamen er gameplaybeelden naar buiten. 

Mafia 3 Best Buy

Bron: GameSpot

Dit artikel delen:

Lees meer

Adr1ft op 28 maart uit voor pc en Oculus Rift EA toont de beste doelpunten in Fifa 16 van het jaar
14

Reacties op: Mafia 3 verschijnt mogelijk in april

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 7 januari 2016 10:40
    Zou zeker niet erg zijn die datum dus kom maar op met Mafia 3.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sjoowie

    • 7 januari 2016 11:32
    Speel nog steeds mafia 2 met veel plezier mafia 3 lijkt me weer een prachtige beleving

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 8 januari 2016 05:36
    @sjoowie
    Je gaat me toch niet vertellen dat je al jaren mafia 2 aan het spelen bent?
    Ik heb dat spel één keer uitgespeeld en een tweede keer zou misschien leuk zijn maar als mijn interpretatie klopt ben jij het nu voor de wat is het 20e keer aan het spelen?
    Als er een spel is wat geen replaywaarde heeft is het wel mafia 2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 7 januari 2016 11:37
    Ik moet nog met 2de deel aan de slag gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 8 januari 2016 04:46
    @TheRussian
    Leuk spel, maar verwacht vooral geen uitgebreide spelmechanieken of tactische shootouts. Het is een mooi en simpel verhaal maar voor de rest is er of niks te doen of ben je gewoon gedachteloos aan het knallen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 7 januari 2016 12:27
    Dat wordt een drukke game maand dan… Mafia 3, uncharted 4 en Ratchet & Clank. Arme portemonnee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 7 januari 2016 12:31
    Graag paar maanden later uitbrengen! Ik heb komende maanden al aardig wat games op mijn lijstje staan en ben slecht in kiezen.

    The Division staat al in Pre-order, UFC 2 + Dark Souls 3 gaan er zeker komen vanaf de release. Verder kijk ik ook naar Uncharted en de nieuwe Farcry, maar dat zijn voorlopig nog geen zekerheidjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • maartencartman

    • 7 januari 2016 16:22
    @garciagarcia Dan zal ik The Division schrappen van je lijst. Dat wordt de teleurstelling van 2016. ( denk ik )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 7 januari 2016 16:41
    @maartencartman
    Nee man, ik weiger dat te geloven! Of heb je hier goede argumenten voor?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mark1772

    • 7 januari 2016 12:43
    Dat is nou even jammer, maandje of 2 later zou beter passen na uncharted en far cry primal! Goed eerste half jaar in ieder geval, al beter dan 2015 voor mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • maartencartman

    • 7 januari 2016 15:28
    @mark1772 En hoe was 2015?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mark1772

    • 8 januari 2016 00:20
    @maartencartman ik heb er 2015 van gemaakt, oplettende lezer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 7 januari 2016 13:18
    Hoop dat ze binnenkort nieuwe game play beelden vrijgeven. De vorige video's vond ik zelf nog verre van overtuigend.. veel arcade actie en weinig mafia sfeer…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 8 januari 2016 04:50
    Zie nu die foto van het hoofdpersonage, liever een blanke man. Getinte mensen kan ik me niet zo goed in inleven, sorry.