Nieuws
GT Sport

Limited Edition PS4 Slim 1TB van GT Sport met flinke korting bij Aldi Duitsland

Even de grens over?

Geschreven door Lucas May op
De Limited Edition PS4 Slim 1TB van Gran Turismo Sport is bij de Aldi in Duitsland binnenkort voor een aantrekkelijke prijs beschikbaar.

Gran Turismo Sport is vanaf 18 oktober beschikbaar, maar voor gamers die iets langer kunnen wachten is er wellicht een aantrekkelijke aanbieding bij de Aldi in Duitsland. De bundel bevat een zilveren console met 1TB, een zilveren controller en natuurlijk een exemplaar van GT Sport. Hiernaast ontvangen kopers een code voor 10 euro om een game aan te schaffen via de digitale dienst van Aldi.

De adviesprijs van deze GT Sport-bundel is in Nederland 379 euro. De kans is wel aanwezig dat deze prijs iets lager is bij release door aanbiedingen van de verschillende retailers.

PS4

Dit artikel delen:

Lees meer

Releasedatum van Doom voor Nintendo Switch aangekondigd Britse wetgever betrekt zich bij kritiek rondom lootboxen
8

Reacties op: Limited Edition PS4 Slim 1TB van GT Sport met flinke korting bij Aldi Duitsland

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • whopper

    • 16 oktober 2017 16:23
    Jullie vinden het nodig om een aanbieding van een winkel als "nieuws" te melden. Het onderwerp is dus een "flinke korting" en vervolgens melden jullie niet wat de korting ofwel de verkoopprijs is…

    het niveau van de berichten gaat echt steeds verder omlaag hoor guys… er wordt maar wat getikt om de site te vullen lijkt wel zonder even te kijken of er enige nieuwswaarde of juiste informatie in staat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hooper

    • 16 oktober 2017 17:52
    @whopper
    Ieder zijn ding. Ik lees liever dit dan een totaal oninteressant bericht over een suffe processor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • whopper

    • 16 oktober 2017 18:27
    @hooper dat is ook prima maar zet dan de prijs ook in hey nieuws bericht. Je maakt een item aan over een bepaald onderwerp waar je vervolgens niks over vermeld :)

    Lijkt nu heel erg op een advertorial om wat kliks te genereren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 16 oktober 2017 18:48
    @whopper Op zich heb ik niets tegen dit soort berichten, al snap ik jouw punt, wat ik wel jammer vind is dat er over veel relevanter nieuws/game geen artikel verschijnt. Daarnaast mis ik echt het forum en dat leden zelf artikelen kunnen schrijven, er mist een stuk sfeer die er voorheen wel was. Ik mis ook de interactie tussen ons, de leden, en de redactie. Hier en daar wordt gelukkig weleens gereageerd maar vrij weinig, zeker als het (terugkerende) kritiek is en op een mail hoef je al helemaal geen reactie te verwachten.

    Gelukkig doet Gamer.nl ook een hoopgoed! Zo vind ik de reviews die er zijn fijn om te lezen en vaak kan ik jullie humor wel waarderen. En soms lees ik iets wat ik nergens anders (eerder) heb gelezen. Voor de rest is dit gewoon een fijne site.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LoGiCaL_PsYcHo

    • 17 oktober 2017 07:02
    Helemaal mee eens, mag ik mijn 30 seconden terug?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ghotirey

    • 17 oktober 2017 08:26
    @whopper Het artikel gaat over een game die met korting te vinden is, gaat over een limited edition PS4 (GAME-console) en we hebben veel meer artikelen zoals de wekelijkse game deals. Waarom is dit geen game nieuws dan?

    Persoonlijk wil ik als ik een game website bezoek nieuws vinden over games, previews, reviews, long reads & look backs, interviews met game studios/programmers, game deals (wel handig dat ik niet zelf alles hoef af te struinen), walkthroughs, specials over indie games. Als het al iets is, is dat de gamer.nl nog wel wat meer mag tonen.

    Persoonlijk hoeven van mij de computer gerelateerde zaken zoals videokaarten etc niet behandeld worden.

    Dit stukje nieuws schaar ik wel onder Game Deals. Het is niet standaard verlaging, het is voor een limited edition PS4, spel moet nog uitkomen, kortom genoeg waarde om een game deal te zijn en dus interessant voor deze website.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maxokaan

    • 17 oktober 2017 07:45
    Voor iedereen die zich ergert aan het feit dat er geen prijs bij staat: €299,- vraagt Aldi ervoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maxokaan

    • 17 oktober 2017 07:48
    Die Aldi is trouwens goed bezig daar! Hebben jullie die Aldi online store gezien? ziet er heel wat professioneler uit dan de meeste online stores en het aanbod is ook niet zoals we dat in NL van Aldi gewend zijn.