Nieuws
Need for speed

Lil' Kleine te horen in Need For Speed Payback

Met het nummer Kleine Jongen

Geschreven door Eline Oosterloo op
Lil' Kleine's nummer Kleine Jongen verschijnt in de soundtrack van Need For Speed Payback.

De Nederlandse rapper is hierdoor internationaal met zijn nummer te horen in de racegame. Om te vieren dat hij in Need For Speed Payback te horen is, zal hij een speciaal optreden doen in de beurshals van Electronic Arts op Gamescom.

Need For Speed Payback is vanaf 10 november verkrijgbaar voor PlayStation 4, Xbox One en pc. Het nummer is hieronder te luisteren.

Dit artikel delen:

Lees meer

Uncharted: The Lost Legacy Kijk om 15:00 naar de Gamescom-presentatie van Super Mario Odyssey
23

Reacties op: Lil' Kleine te horen in Need For Speed Payback

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 23 augustus 2017 14:07
    YES! ik zocht nog een reden om absoluut deze game niet te kopen. Thx EA!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 23 augustus 2017 15:06
    @casualkiller haha +1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 23 augustus 2017 16:07
    @casualkiller Echt he hahaha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • killer28

    • 23 augustus 2017 14:49
    Ik geef het nog een kans, als de mogelijkheid er is om bepaalde tracks van walgelijke artiesten uit te schakelen haal ik hem.. zo niet sluit ik me aan bij casualkiller.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maux

    • 23 augustus 2017 15:18
    Dus door dit spel te kopen steun je finacieel die 'rapper'. Onder geen beding koop ik dus dit spel, ook niet als er de mogelijkheid is om bepaalde muziek uit te zetten ingame.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 23 augustus 2017 15:18
    Lang leve spotify !!! Hoef ik niet naar die troeftoeter te luisteren

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 23 augustus 2017 15:21
    Volgens mij heeft elke game wel een aantal slechte nummers. Voor mij geen reden om een game niet te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 23 augustus 2017 15:38
    goed gedaan :) weer een rede om te skippen.
    LiL DroeFToeTER

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hooper

    • 23 augustus 2017 15:53
    Waarom zou je in godsnaam deze 3e rangs 'rapper' in je game stoppen? Ipv een echte artiest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sven

    • 24 augustus 2017 13:32
    @hooper Omdat ze hem waarschijnlijk niet hoeven te betalen en hij ook nog een eens gratis optreed voor ze op Gamescom ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lightyear

    • 23 augustus 2017 16:58
    Ik snap de hype niet om hem af te kraken. Omdat hij te horen is, de game niet kopen. Zoals HighNesZ zegt, in elke game vind ik wel nummers niks aan. Ik heb het niet eens over slecht. Want wat is slechte muziek. Lil kleine luister ik niet naar en het is niet mijn muziek. Maar er zijn wel heel veel mensen die het wel leuk vinden. Dus @Hooper, ik snap het wel dat ze hem erin stoppen. Ik las vandaag dat zijn tournee binnen een paar uur uitverkocht is. Dus ja het zal je verkopen goed kunnen doen door te zeggen dat Lil Kleine te horen is in de game.

    Maar dat napraten van elkaar dat artiesten slecht zijn etc. Domme hype vind ik dat. Zeg dan dat je het niet mooi vind. Ik kan het wel waarderen dat er mensen zijn die doen wat ze leuk vinden (althans ik ga ervan uit dat hij het leuk vind). Daar dan veel mensen mee vermaken.

    Ik hou van liefde. Dat we respecteren dat er mensen zijn die andere smaken hebben. Dat maakt alles zo mooi. Op internet is het tegenwoordig veel te veel heisa.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hooper

    • 23 augustus 2017 17:29
    @lightyear
    Ik weet dat hij een soort van populair is, ik begrijp alleen totaal niet waarom. Dat zal ook met mijn leeftijd te maken hebben denk ik ;)
    En ik snap EA ook wel maar kom op zeg er zijn toch wel betere alternatieven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 23 augustus 2017 18:18
    @lightyear
    Omdat het een verwend, arrogant, vervelend kutventje is dat geen respect heeft voor andere mensen en artiesten. De haat jegens hem heeft niet alleen met zijn muziek te maken maar vooral met zijn persoonlijkheid. Het is echt een klootzak eerste klas die alleen maar om zichzelf geeft. En nee, ik ken hem niet persoonlijk maar ik heb genoeg interviews van het beste ventje gelezen en genoeg over/van hem in de media gezien om een redelijk inschatting te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 23 augustus 2017 20:55
    @sander999 plus 1 :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nerevarine

    • 24 augustus 2017 01:45
    @sander999

    Hier sluit ik mij volledig bij aan.
    Straks gooi ik nog per ongeluk een blik bier door mn scherm :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 24 augustus 2017 07:36
    @lightyear Lil kleine verdient geen liefde en zeker geen respect! Heeft deze opgehokte molecuul zelf ook voor niemand. Hij is irritant, heeft een stem waarvan mn honden zelfs van gaan huilen, en is te arrogant voor woorden . EA maakt wel vaker slechte keuzes, en dit is er dus weer een van .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hooper

    • 23 augustus 2017 17:32
    Ik heb nu pas dat clipje aangeklikt in dit bericht maar man man wat is dat slecht zeg. Werkelijk niet om aan te horen. Sorry fans…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bokahara

    • 23 augustus 2017 18:00
    Nog een reden om deze game te torrenten. Ik heb zowiezo al een boycot lopen tegen ea games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vermillion

    • 23 augustus 2017 20:17
    Ik wilde deze afgezaagde Fast and Furious ripoff sws niet halen maar nu hoef ik hem helemaaaal niet meer! Is de game alleen gericht op 12 jarigen ofzo? Kut EA idd. Neem gewoon een licentie en maak een Fast and Furious game dan, maar noem het geen need for speed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 24 augustus 2017 09:38