De voornaamste aanpassingen in de patch zitten in de wapenbalans en in voertuigen die niet goed functioneren. "We zijn nog steeds bezig met het verbeteren van de online gameplay voor alle leden van onze geliefde community", aldus Dice. De voledige lijst van aanpassingen is te lezen op de blog. Waneer de patch verschijnt voor PC, Xbox 360 en PlayStation 3 is niet bekend.
Radiostilte
Het bericht op de blog van ontwikkelaar Dice volgt niet lang nadat Battlefield-community Battlefieldo uitgever Electronic Arts een ultimatum heeft gesteld door te dreigen met een algehele boycot van Battlefield 3 gedurende 24 uur. Dit betekent dat niemand de game speelt, erover praat op een forum of er melding van maakt op Twitter.
De community-site wil hiermee bereiken dat er in de toekomst gecommuniceerd wordt wanneer volgende patches en uitbreidingen precies verschijnen. In het bericht op Battlefieldo wordt duidelijk vermeld dat de community uitgever EA en niet ontwikkelaar Dice verantwoordelijk houdt voor het veronderstelde gebrek aan communicatie. Dice of EA hebben nog niet gereageerd op de actie van Battlefieldo.
Reacties op: Lijst aanpassingen nieuwe patch Battlefield 3 vrijgegeven
brandonW
beste toevoeging ooit….je kan toeteren
Enrico
Rubensollie
h0bb1t
Zo weet den vijand tenminste een paar seconden van tevoren dat hij snel een modderig wiel in zijn gezicht kan verwachten.
palmmm_
FORLUX
RedruM-X
Playstation-sniper
Thewisbone
elmsnipe
ontopic: goed idee, maar betwijfel of er uiteindelijk veel mensen aan mee gaan doen
Nhid
Rexus
Verder een erg uitgebreide met veel veranderingen, wordt wellicht wel even wennen aan hoe de balans is aangepast ;)
reaguurder
-Players should no longer take fall damage from short falls.
-The Knife now only takes two swipes to kill when attacking from a position where a takedown is not possible.
-Added Horns to all Jeeps.
-Bolt action sniper rounds now have a chance to kill at close range if the player is hit in the upper chest.
-Tweaked the controls and physics for the EOD bot to improve its handling and aiming capabilities. (die waren echt niet te besturen)
-Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots. (spawnkills …)
maar …
-The MAV can no longer be used as an elevator.
-C4 will no longer be detonable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4. (was echt heerlijk als je jeep vol zat met C4, en tegenstander 'm stool)
Mickyg
Nartijm
Nartijm
2012
Loimko
CribZ
reaguurder
ik heb niet alles gelezen maar hopelijk fixen ze ook de QBU-88 bug (in karkand maps, kan je niet richten) en verder had je bij de AS VAL soms dat je elleboog naar voren stond, maar daar had je verder geen last van.