Ritual's voorlopig laatste wapenfeit was SiN Episodes: Emergence, het eerste deel in een reeks episodische games in het SiN-universum. Het idee was om met regelmaat nieuwe episodes uit te brengen, maar na Emergence is het angstvallig stil omtrent de reeks. Mogelijk heeft het geringe succes van Emergence, mede bevorderd doordat het spel al snel in het illegale circuit verhandeld werd, daar wat mee te maken.

Reacties op: Leegloop bij spelontwikkelaar Ritual Entertainment
hacktic
strangegun
DeathClock
Vichan
-=Dominator=-
Niet sneller dan bij welk ander spel dan ook. Het zal meer komen doordat het zwaar overschaduwt werd door Half-Life 2: Episode 1. Welke ongeveer tegelijkertijd uit kwam.
3D-edge
Duran
In het begin beloven ze dan van "ja dan kunnen we elk half jaar een nieuwe
episode uitbrengen;dan hoeven jullie niet zo lang te wachten".
En kijk nu eens.
Na emergence is er van Sin Episodes niets meer gehoord (terwijl Sin in potentie
een topper is).
En kijk dan eens naar Half Life 2.
Een Top spel.
Episode 1 een mooie uitbreiding, maar te kort.
En nu blijkt dat Episode 2 op zijn vroegst in de zomer van 2007 verschijnt.
Dat is een jaar na Episode 1 en als deze dan weer zo kort is dan vertik ik
het om deze weer te kopen en dan weer een jaar te moeten wachten op Ep.3.
Nee laat ze gewoon een volledig spel ontwikkelen en dan maar 1 x in de 5 jaar
als het ze zoveel tijd kost.
Maar om steeds op het vervolg te wachgten vind ik crap.
3D-edge
Op zich een mooi en goedkoop concept (nu dat je ook via paypal op steam kunt kopen)
De enige episodes die wel goed hun werk doen op dit moment zijn die van sam & max
Nhid
(die zwaar kont gaat kicken)
3D-edge
Nhid
ReLaX
kneuzen bij valve moeten niet zoveel koekverhaaltjes vertellen,w ant hl2 episode2 verwacht die maar ergens in april.
Geloof mij valve zit hier ook beetje achter Source engine.
punisher007
Desondanks was het een flink uitdagende game die zijn geld voor mij dubbel en dwars waard was (20 euro).
Ik hoop echter dat de multiplayer wel nog uit zal komen.
Amiganoid
inoj