Nieuws
The Medium

Leeftijdsclassificatie hint naar PlayStation 5-versie van The Medium

Staat er een E3-aankondiging op stapel?

Geschreven door Michel Musters op
Op de website van leeftijdsclassificatie-instelling Entertainment Software Rating Board wordt een PlayStation 5-versie van The Medium genoemd.

Dat is opvallend, omdat de game vooralsnog niet officieel voor PlayStation 5 is aangekondigd. Toch wordt er op de site melding gemaakt van een PS5-versie.

The Medium lanceerde in januari voor Xbox Series X en S, Game Pass, Steam en de Microsoft Store. In het spel kruipen spelers in de huid van een helderziende die zich begeeft tussen de echte en een spirituele wereld. Gamers bezoeken een verlaten resort terwijl ze visies van een moord op een kind hebben. Opvallend is dat spelers tegelijk in twee dimensies rondlopen.

Afgelopen maart kondigde Koch Media al aan van plan te zijn fysieke edities van The Medium uit te geven. Het bedrijf gaf toen niet aan om welke systemen het ging.

The Medium

Dit artikel delen:

Lees meer

De Razer Kraken v3 X laat op alle gebieden een steekje vallen Releasedatum Shin Megami Tensei 5 is mogelijk 11 november
12

Reacties op: Leeftijdsclassificatie hint naar PlayStation 5-versie van The Medium

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 5 juni 2021 13:25
    Ja deze game komt wel naar ps5 toe, is gewoon een timed ex

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 5 juni 2021 14:34
    @hulstpower en dat geeft uiteraard helemaal niets. Een mooie sfeervolle game voor mensen die van het slowpass thriller genre houden. Ik vond hem ideaal voor gamepass. Ik neem aan dat ie niet full prized gaat worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 5 juni 2021 15:23
    @kleinekoosjer ik ook, ik heb me er prima mee vermaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 5 juni 2021 16:01
    @kleinekoosjer bedoelde het niet negatief hoor, ik vond het ook heerlijke game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 5 juni 2021 21:09
    @hulstpower ik vond het helemaal niks

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 5 juni 2021 22:22
    @Roy36NL dat weet ik heb je al paar keer gezegd hier 😉

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Krytuun

    • 5 juni 2021 15:02
    Yeey, fysieke versie! daar wachtte ik op voor de Xbox. Hopelijk komt The Ascent ook uit in fysieke vorm.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 5 juni 2021 22:26
    Is dit te vergelijken met Control? Ifso dan sla ik deze game over. Ik vond Control gameplay wise echt slecht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 6 juni 2021 00:49
    Nee het is meer een interactieve film. Control is een actiegame (die ik overigens wel kon smaken)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1988

    • 6 juni 2021 09:48
    @coola denk eerder te vergelijken met games als heavy rain en beyond two souls

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 6 juni 2021 14:45
    @Remco1988 Oh echt? Dat heb ik dan even helemaal gemist. Die vond ik beide heel nice, toch maar eens deze in de gaten houden dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 6 juni 2021 20:23
    @coola totaal niet hetzelfde als Control, ik vond Control beter.
    Maar dit is een goeie horrorgame