Nieuws
microsoft flight simulator

Landschappen Flight Simulator vergeleken met het echte leven

Door fans bij elkaar gezocht

Geschreven door Jolien Mauritsz op
Imgur-gebruiker Utherellus heeft een aantal gebieden in Flight Simulator vergeleken met de echte landschappen. De gebruiker deelde deze op zijn profiel.

Flight Simulator moet ergens dit jaar uit gaan komen op pc en Xbox One. Eerder maakte Microsoft de systeemeisen voor de simulator bekend. De game bevat 37 duizend vliegvelden en spelers kunnen met hun vliegtuig de hele wereld overvliegen. Utherellus besloot een aantal landschappen uit de simulatie-game te vergelijken met de gebieden in het echt. De afbeeldingen zijn hieronder te bekijken.

Een exacte releasedatum van Flight Simulator is nog niet bekend.

Flight Simulator
Flight Simulator
Flight Simulator
Flight Simulator
Flight Simulator
Flight Simulator
Flight Simulator
Flight Simulator

Dit artikel delen:

Lees meer

De meest veelbelovende PS5- en Xbox Series X-games Call of Duty-studio Sledgehammer Games werkt aan twee nieuwe projecten
11

Reacties op: Landschappen Flight Simulator vergeleken met het echte leven

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Fordon_Greeman

    • 11 mei 2020 12:54
    kwam dit ook niet uit op xbox?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    nicster

    • 11 mei 2020 13:29
    @Fordon_Greeman zeker!

    Goed nieuws wat mij betreft, er zal dus zeker rekening gehouden worden met de casual gamer die met een controller wat wilt vliegen, het hopen is op leuke missies.

    Zit voor zover ik begrepen heb ook gewoon goed, er komt genoeg uitdaging en plezier voor alle doelgroepen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JolienMauritsz

    • 11 mei 2020 14:20
    @Fordon_Greeman Yes die was ik vergeten erbij te zetten. Ik heb het meteen aangepast!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 11 mei 2020 16:47
    Wow 😳

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 11 mei 2020 17:28
    Het ziet er insane goed uit, hopelijk wordt het ook een leuke ‘game’

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 11 mei 2020 18:33
    @kleinekoosjer je moet dit niet zien als game … maar als simulator
    als je daar mee begint zal het je niet tegenvallen als je uit gaat van een spelletje
    dan kan ik je vertellen dat het heel saai word ….. een vlucht van zuid Afrika naar Ams vliegen is niet iets dat leuk is . maar kan wel een hele mooie ervaring worden als je het mooie uitzicht heb en ook de juiste route weet in te stellen :-)
    Ik heb hem ook in FSX op het handje gedaan met een B747 200 , kan je verzekeren leuk is anders maar als je hem dan op Ams neer zet :-)
    Als je daar geen voldoening uit kan krijgen dan zal deze "game" niet voor jou zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 12 mei 2020 00:20
    @ravw Ik verwacht hetzelfde. Al zal het wel kunnen natuurlijk dat ze er ook wat meer game achtige elementen in zullen stoppen aangezien het uiteraard wel ook op xbox uit komt.
    Hoe dan ook denk ik niet dat mensen een actievolle game moeten verwachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    tektwo

    • 12 mei 2020 07:45
    MFS 2020 krijgt ook online gameplay. Lijkt mij wel grappig om bijvoorbeeld drukte bij een vliegveld mee te maken. Ik ben trouwens wel zeer benieuwd hoe dit gaat werken met een controller.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 12 mei 2020 08:12
    @tektwo Gok dat ze wat verschillende opties hebben voor besturing en realisme, beetje zoals bij een race sim als Forza. Uiteraard heb je maar een gelimiteerde set knoppen op een controller, maar je zal nog genoeg opties hebben om het meer arcade of realistisch te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 12 mei 2020 10:01
    @FishSt1ck Ik dacht ook dat ze never nooit Elite dangerous voor console konden laten werken door de control options. Maar het werkt, en goed ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    tektwo

    • 12 mei 2020 20:52
    @FishSt1ck, Dat zou kunnen. Ik denk zelf echter dat dit een echte sim wordt gezien de naam en de verwachting van de fanbase. Dan is de vergelijking met Elite een goede vergelijking vind ik. Bovendien zijn er ook Flight sticks en pedalen beschikbaar voor de xbox dacht ik.