Trailer
ghost of tsushima

Lanceertrailer Ghost of Tsushima uitgebracht

Game verschijnt op 17 juli

Geschreven door Jacco Peek op
Sucker Punch Productions en Sony hebben een lanceertrailer voor Ghost of Tsushima uitgebracht.

De trailer geeft een korte blik op Jins confrontatie met de Mongolen op het eiland van Tsushima. Zo zien we hem duelleren met zijn katana en vijanden sluipend omleggen.

Ghost of Tushima verschijnt op 17 juli exclusief voor PlayStation 4. Recent spraken we creative en art director Jason Connell over onder andere het navigeren in de game.

Verwacht morgenmiddag de review op Gamer.nl.

Dit artikel delen:

Lees meer

Microsoft Flight Simulator komt 18 augustus uit voor pc Live om 15:00 uur: Cody aast op prooi in Hyper Scape
14

Reacties op: Lanceertrailer Ghost of Tsushima uitgebracht

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    El Ninjo

    • 13 juli 2020 16:30
    Hmm, einde van de trailer staat er Available Now :) Anders vloog ik straks meteen langs de lokale speelgoedzaak.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 13 juli 2020 16:33
    Morgen de review al? Nice, lekker bezig Gamer!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cocabeer

    • 13 juli 2020 17:29
    Zoveel zin in. Enige waar ik me nog zorgen over maak is hoe de vijanden rustig hun beurt afwachten om tot sushi gesneden te worden. Hopelijk stond de AI op standje achterlijk voor de gameplay vids.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 13 juli 2020 18:18
    Ik gok een beetje Days Gone achtig,
    leuk maar echt voor de single player die hard denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 13 juli 2020 23:00
    @Pascal08 t is inderdaad geen multiplayer game, gelukkig niet.
    Daar zijn er al zat van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 14 juli 2020 00:44
    @darkmanwls doel ook op een laag replay gehalte.
    60 a 80 euro voor een standaard of gold edition game die je hoogstwaarschijnlijk geen tweede keer zal spelen.
    Maar kan het mis hebben. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 14 juli 2020 09:24
    @Pascal08 De meest open wereld games ben je tussen de 60 a 100 uur zoet. Dus op zich prima besteding van je 60 euro denk ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 14 juli 2020 10:06
    @woutzorz helemaal als je bedenkt dat je voor een gemiddeld bios bezoekje al 10 tot 15 euro kwijt bent en dan heb je alleen nog maar t kaartje. En da's een uur of 2 gemiddeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 14 juli 2020 10:45
    @woutzorz Klopt, voornamelijk door fillers. De verhaallijn zelf is nooit langer dan een gemiddelde speelfilm.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 14 juli 2020 10:04
    @Pascal08 je kan de game sowieso al op 2 compleet verschillende manieren spelen, dus zal m in ieder geval 2x uitspelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 13 juli 2020 22:15
    Echt aangenaam verrast dacht dat ie augustus uitkwam. Mooi weten we wat vrijdag te doe hebben. Ben benieuwd!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 14 juli 2020 11:25
    Toch vind ik Sony wat respectvoller naar hun fanbase toe dan Microsoft. Tegen het einde van de generatie twee knallers van games uitbrengen terwijl Microsoft na ori 2 de fans op droog zaad laat zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 14 juli 2020 11:43
    @Roy36NL met de komst van de Series X is dat niet het einde van de Xbox one. Games kun je dadelijk op beide systemen spelen zonder ze opnieuw te moeten aanschaffen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 14 juli 2020 12:12
    @Aerofox81 ja maar welke systeem Sellers dan ? Ik heb ook een Xbox one staan maar na ori 2 heb ik niet meer aangeraakt. De gamepass is zeker een heel mooi iets en bc van de Xbox is ook een zege, maar ik wil verse avonturen beleven