Nieuws
Battlefield 2042

Laatste Battlefield 2042-update van het jaar komt vandaag uit

Daarna last Dice een korte vakantie in

Geschreven door Michel Musters op
In de loop van vandaag verschijnt de laatste Battlefield 2042-update van het jaar.

De update moet onder andere de registratie van de impact die kogels maken verbeteren. Ook wordt er een bug opgelost waarbij spelers onzichtbaar worden voor vijanden.

Verder moet de update de sterkte van kanonnen op voertuigen verminderen, moet het makkelijker worden voor Xbox-gamers om cross-play uit te zetten en zijn diverse verbeteringen aan de audio gedaan.

Dice liet weten dat update 3.1 de laatste update is voor de feestdagen. "Onze teams lasten eind deze maand een pauze in en keren volgend jaar met frisse ogen terug om naar het eerste seizoen toe te werken."

Lees hier de volledige patch notes.

Battlefield 2042

Dit artikel delen:

Lees meer

Systeemeisen van pc-versie God of War bekendgemaakt Pc-versie Horizon Zero Dawn ondersteunt nu Nvidia DLSS
8

Reacties op: Laatste Battlefield 2042-update van het jaar komt vandaag uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • GangstaLean

    • 9 december 2021 10:46
    Deze gekocht voor mezelf en een vriend van me. Slechts 1x gespeeld en vond het echt troep!

    Moest lang lopen om weer in de actie te komen, alle voertuigen zijn snel bezet en waar is de fun factor? Totaal niet onder de indruk van de graphics, dat zelfs op een XSX met een oled…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    geeMc

    • 9 december 2021 16:16
    @GangstaLean niet dat ik de game echt super goed vind, maar het probleem wat je omschrijft met het lange lopen voordat je in actie kan komen is voornamelijk even aan de maps wennen zodat je weet waar je moet zijn. Als je de maps eenmaal kent, dan komt dat bijna niet meer voor :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 9 december 2021 11:14
    Al meer nieuws over XP in portal/PVE modes? Dit is voor mij de reden dat ik BF2042 al weken niet heb aangeraakt… blijf tot nu toe wel World War 3 spelen, ook buggy maar de gameplay is tenminste goed uitgedacht en de maps spelen lekker weg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gertjun

    • 9 december 2021 11:20
    @MelvinChowder XP in de "Featured" modes (die op de hoofdpagina van Portal) hebben normale XP zoals in All-out warfare. Alle andere Portalservers hebben weer xp, maar het is wel aangepast. Er zit nu een XP-cap per minuut op om xp-farm servers tegen te gaan (eerst was het een XP cap per match die ook nog eens heel laag was). Ze hebben die xp-cap per minuut best hoog staan. Mijn ervaring is dat je nu in Portal net zoveel xp kan verdienen als in normale All-out warfare potjes. Het enige dat Portal nu nog mist tov van AOW zijn de ribbons.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 9 december 2021 11:30
    @Gertjun Fijn om te horen dat de XP weer (gedeeltelijk) terug is gebracht naar Portal. Jammer dat de ribbons niet worden uitgedeeld na elke match in Portal, dit is een hoop extra XP dat je misloopt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 9 december 2021 16:50
    En waar is de aim assist voor consoles?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 9 december 2021 20:03
    @rreloaderr Nergens voor nodig man! Meer spelen, je leert vanzelf wel mikken uiteindelijk! Eerste wat ik standaard uitzet in een fps. Het blijft cheaten uiteindelijk vind ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • CilPhollins

    • 9 december 2021 22:46
    @clandestine666 Cheaten xd