L.A. Noire laat spelers moeilijke stukken overslaan | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

Het spel biedt spelers de optie een bepaald deel over te slaan als ze het twee of drie keer niet halen. "Je kunt die actiestukken overslaan en nog steeds het grootste deel van het verhaal meekrijgen", zegt Nelson. Rockstar doet dit naar verwachting om minder ervaren gamers niet af te schrikken.

L.A. Noire bestaat voornamelijk uit delen die spelers in hun eigen tempo kunnen doen: het onderzoeken van plaatsen delict, het vinden van bewijsmateriaal en aanwijzingen en het ondervragen van verdachten en getuigen. De snellere actiescènes kunnen voor de onervaren gamer echter een uitdaging blijken. 

Moeilijk

Rockstars Grand Theft Auto-games hebben spelers nooit de optie gegeven om een stuk over te slaan, of eenvoudiger te maken. Dit deed het bedrijf voor het eerst met Red Dead Redemption, die wel verschillende moeilijkheidsgraden had. Een systeem als in L.A. Noire heeft de ontwikkelaar echter nog nooit toegepast.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou