Nieuws
Fifa 21

Kylian Mbappé siert de cover van Fifa 21

Game komt op 9 oktober uit

Geschreven door Michel Musters op
De box art van Fifa 21 is officieel onthuld: voetballer Kylian Mbappé siert de cover.

Via een persbericht liet de voetballer van Paris Saint-Germain weten: "Het is een droom die uitkomt om op de cover van Fifa te staan. Van mijn tijd bij Bondy naar Clairefontaine en het WK, is dit nog een grote mijlpaal. Ik speel de game sinds ik een kind ben en ben vereerd om voor een nieuwe generatie aan voetballers te staan en in dezelfde groep te behoren als vele andere geweldige voetballers waarmee ik deze eer deel."

Naast de normale editie van de game, werd ook de box art van de Champions Edition en Ultimate Edition onthuld. De game komt op 9 oktober uit voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. Mensen die de Champtions of Ultimate Editions reserveren kunnen vanaf 6 oktober aan de slag met Fifa 21.

Fifa 21
Fifa 21
Fifa 21

Dit artikel delen:

Lees meer

Horrorgame Carrion is vanaf vandaag beschikbaar Foto van nieuwe Oculus Quest mogelijk gelekt
10

Reacties op: Kylian Mbappé siert de cover van Fifa 21

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    MelvinChowder

    • 23 juli 2020 09:12
    Ik ben geen grafische designer, maar dit ziet eruit alsof een kind op de basisschool een collage moest maken van zijn favorite voetballer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 23 juli 2020 09:59
    @MelvinChowder Ik moest inderdaad ook echt 2x kijken, ik zocht naar de cover art maar wist even niet dat ik er al naar keek. Niet best haha. Is wel eens wat anders dan normaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 23 juli 2020 14:12
    Jij zit op reddit :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    alex201

    • 23 juli 2020 19:28
    @MelvinChowder ik als grafisch vormgever kan zeggen dat deze stijl toch wel een trend is de laatste tijd. Ook bij verschillende mode sites en dergelijke kom je dit wel tegen. Ik vind het daarom ook wel tof. Tuurlijk kan iedereen dit maken, maar je moet er zelf maar mee komen. Je hebt ook simpele schilderijen met een geel en blauw vak die vervolgens na jaren voor miljoenen worden verkocht. Het is heel simpel en iedereen kan het maken, maar je moet er maar mee komen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 23 juli 2020 10:33
    Ik speel FIFA al zo lang als ik me kan herinneren (sinds '98 elke game gekocht), maar dit jaar zit ik er serieus over na te denken om hem niet te kopen. Fifa 20 speel ik al 3 maanden niet meer, want genoeg is genoeg. De game is enorm scripted, buttondelay, verschrikkelijk slechte servers maken het geen leuke ervaring om de game te spelen. Ik dacht echt dat we in FIFA 19 de bodem hadden bereikt, maar FIFA 20 is gewoon echt een drollenbak van een game.

    Daar komt bij dat de rewards die je krijgt na een weekend league voor het spelen van 30(!!) potjes echt dramatisch zijn. Vandaag de dag krijg je nog steeds een IF van 82 als beste speler. Ik win meestal 20 tot 23 potjes van de 30 en als ik dergelijke rewards week in week uit krijg is de lol er snel vanaf.

    Ik volg ook de social media accounts van FIFA / EA en de comments daaronder zijn ook niet mals. Het kan toch niet zo zijn dat EA daar niks mee doet? Er staat letterlijk geen positief bericht onder. Je ziet wel dat ze meer dan 10.000 likes scoren op dergelijke berichten, maar het zal me niks verbazen als ze likes gewoon kopen.

    Bovenstaande covers zijn ook echt een grote grap. Ik kan dit serieus binnen 10 minuten namaken in Paint. Je zou toch zeggen dat ze met alle inkomsten die ze dankzij FUT genereren wel een betere designer zouden kunnen betalen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 23 juli 2020 10:44
    @garciagarcia ze veranderen niks omdat het elk jaar verkoopt als een malle. Misschien moeten we ze een jaar boycotten dan gaat alles op de schop weet ik zeker

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 23 juli 2020 10:48
    @garciagarcia Daarom speel ik PES is ook niet alles perfect maar wel beter dan FIFA.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 23 juli 2020 11:28
    @garciagarcia ''Ik speel FIFA al zo lang als ik me kan herinneren (sinds '98 elke game gekocht)'' Jammer genoeg zijn er miljoenen mensen zoals jij die elk jaar weer 60 euro uitgeven plus vaak nog honderden aan pakjes. Je betaald elk jaar voor praktisch dezelfde game met een paar kleine updates en eens in de zoveel jaar een grotere overhaul.
    EA heeft geen reden moeite te doen bij de FIFA games, sheeps kopen toch wel :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 23 juli 2020 13:08
    @Mmo-veteran dat komt omdat ik gewoon een voetbalgek ben. Ik houd van het spelletje. Fifa is helaas de enige game die mij de complete voetbalervaring geeft. Ze hebben leuke spelmodi, de meeste licenties en voor mij persoonlijk de betere game. Ik heb PES geprobeerd, maar de menu's, weinig licenties en de gameplay liggen mij gewoon minder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 23 juli 2020 17:47
    Een of andere EA bobo zal wel heel trots zijn nu hij het MS-paint kunstwerk van zijn zoontje heeft "geleend".