Nieuws
God of War Ragnarok

Kwart van spelers heeft God of War Ragnarök uitgespeeld

Game kwam tweeënhalve week geleden uit op PS5 en PS4

Geschreven door Michel Musters op
Ongeveer een kwart van de spelers van God of War Ragnarök heeft de game uitgespeeld.

Dat blijkt uit Trophy-data, zo heeft Push Square afgelopen week uitgezocht. Donderdag lag het percentage op 24,8 procent van alle spelers van de game - het is dus goed mogelijk dat het percentage inmiddels boven de 25 procent komt. 

God of War Ragnarök is een relatief grote game en het spel is nu iets langer dan tweeënhalve week verkrijgbaar, dus Push Square merkt op dat dit best een prima prestatie is van de game. Logischerwijs behalen een stuk minder spelers de Platinum Trophy - die Trophy stond vorige week op zo'n 3,9 procent van alle spelers.

Gamer.nl beloonde het spel met een 9: "God of War Ragnarök is meer God of War, maar wel op de allerbeste manier. Heb je genoten van de vorige game en wil je vooral weten of het vervolg de verwachtingen waarmaakt, dan luidt het korte antwoord ja. Je zult niet teleurgesteld zijn."

Dit artikel delen:

Lees meer

Phil Spencer ziet het kopen van games niet zomaar verdwijnen Marvel Snap verdient een GOTY-nominatie - Ron en Erik Podcast 414
18

Reacties op: Kwart van spelers heeft God of War Ragnarök uitgespeeld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Raxpherion

    • 28 november 2022 08:39
    Van het weekend ook platinum gehaald op hard mode. Wat een spel weer. Altijd jammer als zo’n spel als god of war weer is uitgespeeld. Zeker nog een keertje uitspelen maar eerst al het andere.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • RoyVG

    • 28 november 2022 08:48
    Vorige week het einde bereikt, maar ben sindsdien niet verder gegaan. Ik pak het wel weer even op voor de end-game spul maar eerst een paar andere games doorspelen of afmaken. Waarschijnlijk ga ik niet voor de platinum, dat doe ik eigenlijk nooit. Top game, zonder twijfel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Raxpherion

    • 28 november 2022 09:00
    @RoyVG ik ook niet normaal maar als je de bekende dingen afhandeld in deze game heb je zo goed als platinum. Zitten geen extreme trophies bij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The soy sauce

    • 28 november 2022 08:57
    En dat is een nieuwsbericht waardig?!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 28 november 2022 09:31
    @The soy sauce Ja, het is toch game nieuws? En het is vrij uitzonderlijk dat een game zo snel door zoveel mensen wordt uitgespeeld. Dus ja dat is nieuws waardig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 28 november 2022 22:29
    @Messtranor mee eens en zeker een game van dit kaliber met een geweldige en lange story

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • RAP

    • 29 november 2022 00:05
    @The soy sauce was je nog op zoek naar een PS5? Nu op voorraad bij PlayStation zelf

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The soy sauce

    • 30 november 2022 18:31
    @RAP

    Yeah, thanks! Zag hem voorbij komen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 28 november 2022 09:11
    Het is ook een lange game. Verder ben ik ook vaak de appels en hoorns aan het zoeken. Maar het is echt een geweldige game wel iets simpelere dan het eerste deel op normal. Volgend jaar even terugschakelen bij de nieuwe games. Die niet dur niveau hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 28 november 2022 10:43
    Even gestopt vanwege pokemon SV. Maar als ik daar mee klaar ben is dat sws het spel waar ik weer mee verder ga. Komen toch weinig spellen uit de komende maanden waar ik interesse in heb. En heb nog een backlog.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bambam1979

    • 28 november 2022 11:00
    Daar zit ik dus niet bij. Kan 20 December weer verder, moest zo nodig mijn hand breken twee dagen na de release. De vier uur dat ik wel heb kunnen spelen, heerlijk. Kan niet wachten om het weer op te pakken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 28 november 2022 12:38
    @bambam1979 Jeetje, dat is zuur! Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen. Veel beterschap!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bambam1979

    • 28 november 2022 14:28
    @MichelMusters Ja zeker zuur, maar heb nog wat om naar uit te kijken. Thanks, komt helemaal goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 28 november 2022 13:04
    Ik ben nog niet klaar. Genoeg afleiding in de game, waardoor ik lekker de tijd neem. Wel het idee tegen het eind aan te zitten gezien mijn upgrades en voortgang enz.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    violentchild

    • 28 november 2022 13:11
    Ik vind het weer een top game. Combat blijft super vet. Grafisch dik in orde. Meer afwisseling in vijanden en NPC's. Zelf een beetje op ontdekking uit en side quests doen. Ja je wordt een beetje bij de hand genomen mbt secrets ed. ik vind het niet storend moet ik zeggen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ashalar

    • 28 november 2022 13:46
    Zo lang is Ragnarok toch nog niet uit? Ik verken ook elke vierkante meter eerst alvorens ik naar de endgame content ga. Ik verwacht over een week het einde wel gezien te hebben, platinum en al.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rijstekorrel

    • 29 november 2022 07:02
    @Ashalar Nou vind hem best uitgebreid hoor, ik ben pas net de the abandoned village chapter ingelopen zondag.
    Ik doe er nog wel mee tot einde van het jaar ofzo, kapot zonde zo duur spel zo snel al klaar mee zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ashalar

    • 29 november 2022 10:19
    Ik neem de woorden dan ook terug, gisteren in Vanaheim even een nieuw gebiedje vrijgespeeld. Nogal groot. Kan niet wachten om vanavond weer aan de slag te gaan.