Nieuws
Watch Dogs 2

Kotaku bevestigt Londen als setting voor Watch Dogs 3

Ubisoft hint al geruime tijd naar de stad

Geschreven door Michel Musters op
Volgens Kotaku is het zeker dat Watch Dogs 3 zich in Londen afspeelt.

Er gingen eerder al geruchten over Londen als setting van Watch Dogs 3. Eerder dit jaar gingen er al geruchten hierover. In een nieuwtje waarin Kotaku-journalist Jason Schreier het heeft over de setting van de volgende Assassin's Creed-game, bevestigt hij tevens de setting voor Watch Dogs 3.

Schreier: "Een patch voor Watch Dogs 2 bevatte ook een belangrijke hint voor Watch Dogs 3, waarbij bekend werd gemaakt dat de nieuwe setting Londen is (wat inderdaad het geval is)."

Ubisoft heeft Watch Dogs 3 nog niet officieel aangekondigd en er is dus ook nog niets bekend over de game. Mogelijk wordt er meer bekendgemaakt tijdens E3 in juni. Ubisoft houdt dan een persconferentie.

Dit artikel delen:

Lees meer

Octopath Traveler komt waarschijnlijk naar pc Wat ging er mis bij Bioware? - Gamer.nl Podcast 221
15

Reacties op: Kotaku bevestigt Londen als setting voor Watch Dogs 3

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Hooper

    • 8 april 2019 09:37
    Leuk!
    Ik hoop dat de gameplay nog meer met tech en gadgets is en minder met wapens.
    Deel 2 was leuk maar hipsters met machine geweren ging er bij mij niet in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Markus88

    • 8 april 2019 11:20
    tegenwoordig waar je ook kijkt ivm games zie je overal die naam Jason opduiken! Die jongen is goed bezig. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 8 april 2019 12:00
    Ik hoop al een tijd op een game in het hedendaagse London. Dit zou ik erg mooi vinden. Voor Watch Dogs 2 heb ik tot dusver geen tijd gehad, maar als dit waar is ga ik toch meteen door naar deel 3.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 8 april 2019 12:08
    Watch Dogs heeft mij nooit kunnen bekoren. Typisch zo'n game waarbij het idee veel leuker is dan de uitwerking. De eerste trailers, waarbij je werkelijk alles kon hacken, leken leuk maar viel enorm tegen.
    Zo ook Far Cry, setting lijkt enorm leuk maar valt vervolgens enorm tegen. Ik hoop dat Ubisoft die blauwdruk strategie nog iets meer loslaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Agent 4125

    • 8 april 2019 16:36
    @fonsrutte Al die series verkopen toch wel, dus ze blijven al die delen lekker uitpoepen. Waarom je best doen als het niet nodig is?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 8 april 2019 16:46
    @Agent 4125

    Nou ja met AC hebben ze ook overduidelijk het licht gezien dus ze zullen ook ooit het licht zien met WD en Far Cry. Bij WD 2 zag je al dat ze van de oude ubi open wereld formule aan het afstappen zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Agent 4125

    • 8 april 2019 19:12
    @coola Goed dat je toegeeft dat ze bij AC dus ook een tijdlang delen hebben uitgepoept zonder hun best te doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 8 april 2019 19:25
    @Agent 4125

    Moet wel de kanttekening er bij zetten dat unity, Rogue en syndicate respectievelijk een 8 , 8,5 en 8,9 waard zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Agent 4125

    • 8 april 2019 19:41
    Toch top dat je toegeeft dat deze delen zijn uitgepoept zonder dat Ubi zijn best heeft gedaan. Want daar reageerde je op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 8 april 2019 19:58
    @Agent 4125

    Nah Unity, Rogue en syndicate zijn met passie gemaakt (en ze hebben bij alle 3 de delen minstens 2 a 3 jaar er aan gewerkt dat kan ik niet uitpoepen noemen)

    Ik reageer overigens meer op dat ze er bij AC eindelijk voor gekozen hebben om qua gameplay iets anders te doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Agent 4125

    • 8 april 2019 20:06
    @coola Nee, je reageerde op mij en ik zei iets heel anders. Reageer dan niet op mij, als je dat niet snapt. Nu reageer je op je eigen opmerking.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Archer

    • 8 april 2019 21:56
    @ beide.. zucht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DonDesi85

    • 9 april 2019 08:32
    @Agent 4125 wat ben jij een vervelend ventje zeg!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 9 april 2019 09:21
    @Agent 4125 Wow, wat kinderachtig zeg..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chrichtonsworld

    • 14 april 2019 10:20
    Ik heb uren gestoken in zowel Watchdogs 1 als 2. Misschien net iets meer genoten van 2 vanwege de uitbreiding t.a.v. stealth opties. Het verhaal zelf sloeg nergens op. Maar de parodie op Google en Scientology was brilliant. Van mij mag deel 3 snel komen.