Nieuws
returnal

Korte film toont het creatieve ontwikkelproces van Returnal

Over horror, vijanden en 3D audio

Geschreven door Jacco Peek op
In een korte film over Returnal geeft regisseur Harry Krueger inzicht in het creatieve ontwikkelproces van de game.

Tijdens het interview toont Krueger locaties die hem hebben geïnspireerd voor de sfeer en omgevingen van Returnal. Zo vertelt hij over de Lovecraftiaanse horrorelementen, het idee achter de vijanden en de rol die 3D audio speelt tijdens de gameplay.

Returnal verscheen in april voor PlayStation 5. In de game stranden spelers als het personage Selene op een onbekende planeet, waar ze moeten ontsnappen tussen gevaarlijke aliens. Elke keer wanneer spelers sterven, begint de cyclus opnieuw.

Dit artikel delen:

Lees meer

Roadmap van AMD's mobiele cpu's tot 2023 lekt uit  Warzone-update past belichting Rebirth Island aan
0

Reacties op: Korte film toont het creatieve ontwikkelproces van Returnal

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.