Tijdens de onlangs gehouden Midway's Spring Gamers Day in Hollywood was er volop aandacht voor Unreal Tournament 2007. Directeur van Epic, Mark Rein, en UT2k7 producer Jeff Morris lieten nieuw beeldmateriaal zien en vertelden wat meer over de shooter.
Een death-match level in de game heet DM Carbon Fire. Rein legde uit dat in plaats van een steriele omgeving, de ontwikkelaars bij Unreal Tournament 2007 wilde gaan voor de zogenoemde "grungification". Dit houdt in dat muren en vloeren meer scheuren zullen krijgen en dat je niet meer van de vloer zult kunnen eten zoals nu vaak wel het geval lijkt. DM Carbon Fire is geplaatst in de Liandri wereld en is een futuristische robot fabriek. Het zal mogelijk zijn om door glazen wanden te loeren waarachter je robotten op de lopende band zult zien liggen.
Een van de meest geliefde multiplayermodes in Unreal Tournament 2004 is Onslaught en uiteraard zal deze ook weer zijn comeback maken in UT2k7 waaronder ONS - Torlan 2 en ONS Down Under. Onslaught zal in principe hetzelfde werken als in UT 2004: capture basis die leiden tot de power core. In plaats van dat de Power Core een soort van toren is, blijkt uit Epic's designs dat het meer zal gaan lijken op een soort energiestraal die omringd wordt door spheres die opgebouwd zijn uit tegels. Dit zal ervoor zorgen dat het veel lastiger zal zijn om de power core te bemachtigen want eerst zullen flink wat tegels moeten sneuvelen voordat met bij de power core kan. Epic liet weten dat de Power Core nog steeds in een ontwikkelingsfase zit en dat het wellicht nog kan veranderen.
Uiteraard spelen wapens een belangrijke rol in de Unreal Tournament serie. UT 2007 biedt daarin zeer veel diversiteit. Er is ditmaal gekozen voor een meer realistische look en ook iets meer diepgang. In plaats van simpelweg de terugslag van een geweer te tonen, zal in Unreal Tournament 2007 ook getoond worden hoe een geweer van binnen werkt. Zo zul je raketten geladen zien worden in de rocket launcher of plasma stralen zien schijnen uit je wapen terwijl je het aan het laden bent. Het effect is erg tof, maar of je met bewondering naar je gun zult kijken wanneer je 20 tegenstanders te lijf moet gaan is natuurlijk twijfelachtig.
De game zal een wapen bevatten dat de naam Spider Mine Launcher draagt. Dit wapen zal zich aan muren kunnen vastkleven en van daaruit kunnen ontploffen.
De Rocket Launcher zal ook van de partij zijn. Ditmaal is het mogelijk om tot drie raketten af te vuren waarbij gevarieerd kan worden tot een spiraalvormige lancering of een meer gespreide aanval kan worden ingezet.
De volgende personages zullen geintroduceerd worden in Unreal Tournament 2007. De Twin Souls, gekleed in rode bepantsering, zullen hoogstwaarschijnlijk het team vormen in de single player modus. De Iron Guard zijn gekleed in het geel en worden geleid door Lauren. Alle personages in de game zullen bestaan uit 5 tot 6 miljoen polygonen, ongeveer 15 maal beter dan op de 2004 versie.
Op de E3 zal waarschijnlijk meer informatie over Unreal Tournament 2007 getoond en verteld worden.
Reacties op: Knallende info over Unreal Tournament 2007
Nas
maar de amor ziet er wicked uit
hyperfish
BULLSHIT, dat zullen er hoogstens 10.000 zijn.
Maxcre8
Lennie
Een van de meest geliefde maps in Unreal Tournament 2004 is Onslaught
Een van de meest geliefde gamemodes moet dat zijn .
p.s. ik wil de demo
DeathClock
- Men neme een High Detail model, gooien er alle effecten over heen.
- Men neme een Low(er) Detail model, gooien er de effecten van de High Detail model over heen.
En voila, men heeft een Low(er) Poly Model die er uit ziet als een High Poly Model. Dus die 5 a 6 miljoen poly's slaan op de High Detail Model.
strangegun
fAtAl-e
En weer lekker de community's scheiden door 87 gamemodes te introduceren. Verder heb ik de weapon models gezien, ze zijn te groot, te lelijk en de firemodes te spammy. Oftewel UT2k4 in een mooier jasje.
Uiteraard alleen maar mijn mening over ut
Shadow
De echte diehard tweaked alles toch down voor de FPS.
BdR
Bij Unreal Tournament gaat het altijd vooral om de "engine". Die dan gebruikt wordt voor allerlei games. Hopelijk houdt die "grungification" ook in dat het betongruis je om de oren vliegt enzo, ala "Black" zeg maar
x2.KiLLeR397
Ik ben zelf wel een voorstander van vooruitgang natuurlijk ook kwa graphics maar het gaat hier gewoon ten kost van de gameplay en ook inderdaad die 87 mods zijn ook niet echt lekker
[CyW]-=BigBear=-
UT2007 wordt denk ik wel een must-buy voor mij.. Ik speel nog zeer regelmatig UT2004 1v1 en DM potjes instagib met UTcomp op 120% gamespeed, erg simpele DM wat draait om aim en bewegen, gewoon cool..
Caracca
sorry maar die mogelijkheid van het afvuren van de rackets ( "lijn" spiraal/circel) zat al bij de Eightball (rocketslauncher) in de orginele Unreal. en bij de Rocketlauncher uit UT (1999)
Lunatic
Xhanatos
Cristan
[CyW]-=BigBear=-