Klanten boos over slechte support Xbox | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Honderden mensen zijn niet te spreken over de support op de Xbox. Een aantal Xdoosjes die gekocht waren tijdens de feestdagen werkten niet goed en werden retour gestuurd. Tot grote woede van de klanten duurde het weken voordat ze hun geliefde console terug kregen. Volgens analisten is het aantal defecte consoles verwaarloosbaar, maar de slechte service op kapotte Xboxen zou Microsoft niet ten goede komen.

Het verhaal gaat niet voor alle klanten op, want sommigen kregen netjes binnen 5 dagen een gefixte doos terug.Kreis said it took nearly two weeks before he received an empty box to send his faulty Xbox back for repair. At one point, customer service couldn't find his records. One representative told him he would get a new unit rather than have his old one repaired, but another agent told him they never

send new units out.

Still later, someone called him and asked him how he was enjoying his new Xbox -- which he'd never received.

Finally, on December 10, the repaired Xbox came back.

"I'll be loyal for a while," Kreis said. "But I'm hoping I never have to call support again, that's for sure." Het probleem is dat Microsoft gebruik maakt van andere bedrijven om de Xboxen te laten repareren. Deze bedrijven zouden in sommige gevallen niet goed hun werk doen. Het complete verhaal lees je hier.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou