Nieuws
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning

Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning gelekt

Komt op 11 augustus uit

Geschreven door Michel Musters op
Het bestaan van Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning, een remaster van de in 2012 uitgekomen actie-rpg, is gelekt.

De game staat namelijk in de Microsoft Store. Volgens de digitale winkel wordt het spel uitgegeven door THQ Nordic - de franchise was voorheen in handen van EA - en ontwikkeld door Kaiko. Het spel zou op 11 augustus verschijnen.

Door de Microsoft Store-vermelding is alleen nog maar een Xbox One-versie gelekt, maar hoogstwaarschijnlijk komt het spel ook uit op PlayStation 4 en pc, en mogelijk zelfs Switch. Volgens de beschrijving moet het spel in ieder geval verbeterde graphics bevatten, naast de gebruikelijke content uit het origineel.

Kingdoms of Amalur: Reckoning speelt zich af in de mysterieuze wereld van Amalur. Spelers komen daarbij langs vele steden, personages en bloeddorstige monsters. De wereld is tot leven gebracht door de schrijver R. A. Salvatore, de grafische stijl is bedacht door Todd McFarlane.

Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe content voor Destiny 2 wordt op 9 juni onthuld Project Cars 3 onthuld
10

Reacties op: Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning gelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Markus88

    • 4 juni 2020 09:04
    Dit was een vette game. Lang niet meer aangeraakt dus ga hier zeker plezier uit halen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 juni 2020 09:19
    underrated gem

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 4 juni 2020 09:24
    Vet! Heb er echt ruim 100 uur in gestopt, en zat maar op 5% van het verhaal volgens mij haha! Was continu afgeleid door alle sidequests, maar wel echt flink mee vermaakt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 4 juni 2020 10:03
    @woutzorz dat had ik dus ook ik had op een gegeven moment dat ik aan kwam bij het piraten dorp … of kamp , dat ik helemaal terug moest want ik was dus nog maar net 1 a 2 questen ebzig met de hoofdverhaal .. ik ben toen ook maar gestopt en nooit meer verder gegaan , dacht ok iets van 30 uur er al in zitten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 2pacolypse

    • 4 juni 2020 09:32
    een van de laatste rpg's die ik echt leuk vond om te spelen, hoop dat de grafische verbeteringen ook echt de game een stuk mooier zullen maken.
    Maar ben bang van niet aangezien het om een remaster gaat:(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 juni 2020 10:49
    Als ik de screenshots zo zie dan zie ik in ieder geval betere lighting en toevoegingen zoals mist en zo die ik in de originele versie niet zag

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    incarnatus

    • 4 juni 2020 11:47
    Hopelijk halen ze de gamebreaking bug eruit waardoor ik niet meer verder kon in spel. (Is lang geleden maar vermoed een corrupte save of quest destijds)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 4 juni 2020 13:47
    Dit is nog steeds mijn stiekeme favoriet onder de rpg's. Ik had toen dat nieuws nauwlettend in de gaten gehouden rondom het faillisement. Hopelijk komt er ook een volledig vervolg!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 4 juni 2020 16:47
    Geweldige game. Erg jammer dat het toen geen groot succes is geworden. Voor mensen die graag eens een keer een andere actie-RPG willen proberen is dit een echte aanrader. Het begin is wat traag, maar wordt daarna heel erg tof.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 4 juni 2020 18:25
    Ik heb het orgineel en ben er een paar keer aan begonnen maar kwam niet door de eerste uren heen. Ik heb hem onlangs opnieuw geinstalleerd om het weer te proberen want het lijkt me wel een leuke game maar nu ga ik wel even wachten tot de nieuwe versie uit is en besproken word