Nieuws

'King Kong en Godzilla komen naar Call of Duty: Warzone'

Aldus journalist Tom Henderson

Geschreven door Michel Musters op
Zowel King Kong als Godzilla zouden in de toekomst wel eens naar Call of Duty: Warzone kunnen komen.

Dat claimt journalist Tom Henderson op Xfire. Hij claimt artwork te hebben gezien op Twitter van beide monsters voor Warzone. Vervolgens checkte Henderson het bij zijn eigen bronnen, waaruit bleek dat de artwork echt was.

In één illustratie was te zien hoe King Kong een vliegtuig uit de Tweede Wereldoorlog uit de lucht slaat. Een andere illustratie toonde Godzilla die met een blauwe vuurstraal uit zijn mond grondtroepen vernietigt. De artwork was naast andere screenshots van Warzone te zien.

Henderson laat weten dat Activision grootse plannen heeft voor Warzone: de franchise zou, net als Fortnite, veel moeten samenwerken met andere wereldberoemde franchises. De eerste Warzone zou hier technisch gezien echter niet helemaal op voorbereid zijn; dat zou de reden zijn dat Activision later dit jaar een vervolg op Warzone uitbrengt samen met de release van Call of Duty: Modern Warfare 2.

Dit artikel delen:

Lees meer

Mario Kart overtuigde Nintendo-directeur om bij bedrijf te werken Bethesda onthult nieuwe Fallout 76-content voor 2022
9

Reacties op: 'King Kong en Godzilla komen naar Call of Duty: Warzone'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • MeneerAert

    • 22 februari 2022 10:17
    Ik krijg hier een beetje 'schoenmaker blijf bij je leest' gevoel van. Moeten alle shooters nu vol met toeters en bellen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 22 februari 2022 10:23
    @MeneerAert
    Ze ruiken geld he.
    Maar nee, zou niet nodig moeten zijn, maak gewoon je eigen product, laat je meteen zien wat je creatief waard bent. Nu ook, maar dan in de verkeerde richting.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 22 februari 2022 10:39
    Tja monsters in Warzone, ben er geen fan van. Afgelopen kerst was het ook verpest door de Krampus, was even leuk maar de lol was er snel af.

    Prima als ze het erin gooien, maar dan in een losse mode.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 22 februari 2022 10:55
    @Lavandou precies dat!
    Vaak is de normale Warzone mode ook niet eens te spelen voor alle soorten teams en ben je soms geforceerd plunder ofzo aan het doen.
    Van mij mogen ze vanalles toevoegen, maar laat me zelf kiezen wat ik wil spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Smallie

    • 22 februari 2022 11:01
    Stiekem hoop ik dat ze Warzone 1 helemaal vol stoppen met bliksemkogels, apen, Rambo, handvuurwapens die over 100 meter iemand doodschieten in z’n enkel en gouden wapens en dat ze van Warzone 2 een gritty realistische tactical shooter maken met veel opties om je karakter en wapen aan te passen en een super goede balans tussen wapens. Beetje rpg elementen erbij en ik ben blij. Vleugje Tom Clancy, snufje Metal Gear.

    Ach ja, durf te dromen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 22 februari 2022 13:48
    @Smallie Dus eigenlijk Escape from Tarkov? :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Smallie

    • 22 februari 2022 22:17
    @Lavandou ja, eigenlijk wel ja, maar dan op de Playstation.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 22 februari 2022 22:20
    @Smallie Zal inderdaad wel vet zijn, zit daar ook op te wachten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 22 februari 2022 15:03
    Ik kan dit bericht eigenlijk niet echt serieus nemen, dit past totaal niet binnen de Warzone setting.
    Dat Krampus gebeuren rond kerst zie ik als een misplaatst grapje wat niet goed uitpakte.
    Maar monsters en eventuele figuren uit andere franchises in Warzone? Ik denk dat ze daarmee de plank volledig mis slaan.