Nieuws
Pokemon

Kind koopt pokémonknuffels met vingerafdruk slapende moeder

Ter waarde van 250 dollar

Geschreven door Peter Paardekooper op
Een zesjarig meisje uit Arkansas in de Verenigde Staten heeft de vingerafdruk van haar slapende moeder gebruikt om 250 dollar aan pokémonspullen te kopen via haar iPhone.

De moeder lag op de bank een dutje te doen, toen Bethany Howell (6) haar vingerafdruk gebruikte om haar iPhone te ontgrendelen. Via de Amazon-app bestelde zij uiteindelijk 250 dollar aan pokémonspullen die al tijden op haar verlanglijstje stonden.

Wanneer de ouders de bestelbevestigingen ontvingen dachten zij in eerste instantie dat hun account gehackt was, maar Bethany vertelde haar moeder "dat ze aan het winkelen was. Maar geen zorgen, ik heb echt het goede adres ingevuld!"

Vier van de dertien bestelde artikelen zijn retour gestuurd naar Amazon, de rest is gebruikt als kerstcadeau.

Dit artikel delen:

Lees meer

CD Projekt Red werkt aan vliegende voertuigen voor Cyberpunk 2077 Registratie voor Super Mario Run op Android geopend
9

Reacties op: Kind koopt pokémonknuffels met vingerafdruk slapende moeder

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • TripleDad

    • 29 december 2016 11:03
    Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit dus ontzettend grappig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • woutzorz

    • 29 december 2016 11:08
    @TripleDad Ligt niet aan jou ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • CroniC

    • 29 december 2016 11:42
    @woutzorz Ben ik het mee eens ;)

    hoewel dit wel voor nare criminaliteit kan zorgen.
    Zodra ze doorhebben dat je middels afdruk betaalt, ze vingers gaan verzamelen :')

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 29 december 2016 13:33
    haha, slim kind als die kan bedenken om de vinger van haar slapende moeder te gebruiken om te kunnen shoppen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 29 december 2016 15:23
    @SuperDre M'n jongste (ook 6) weet óók dondersgoed dat onze telefoons met vingerafdrukken unlocked moeten worden .. alleen doet ze dat niet als er geslapen wordt ;) telefoons liggen op 't nachtkastje op te laden en jongste ukkie slaapt ook behoorlijk diep 's nachts. Maar ik zal d'r niet op ideëen gaan brengen..

    EDIT: Ik bedacht me net wel dat ze het unlockpatroon (als de vingerprintscanner niet zou werken stel je die als backup in) wél uit haar hoofd kent..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Apetjoek

    • 29 december 2016 13:58
    Knap !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • keenan

    • 29 december 2016 16:03
    Ze heeft iets fouts gedaan maar krijgt geen straf ? (Hopelijk heeft ze die wel gekregen)
    Als niet dan durf ik te wedden dat ze het gewoon nog een keer flikt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Joooooop

    • 29 december 2016 22:17
    @keenan straf omdat ze inventief is? Ze had de mogelijkheid gewoon helemaal niet moeten hebben. Hier moet je als ouders gewoon jezelf de schuld geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Linksquest

    • 31 december 2016 12:13
    Best een leuk verhaal :D