Nieuws

Kijk om 17:00 naar de onthulling van The Division: Last Stand-dlc

Kijk live op Gamer.nl

Geschreven door Lucas May op
Ubisoft onthult vanmiddag de nieuwste dlc voor The Division genaamd Last Stand.

Via een Twitch-stream wordt vanmiddag om 17:00 uur meer informatie gedeeld over de Last Stand-dlc. Een korte teaser voor de nieuwe content verscheen vannacht. In de video zijn kort locaties te zien van de aankomende dlc.

Eigenaars van de season pass krijgen toegang tot de Last Stand-dlc. De uitbreiding is ook los verkrijgbaar voor 14,99 euro.

Een releasedatum voor Last Stand is nog niet aangekondigd. De dlc verschijnt wel eerst op Xbox One en pc dankzij een deal die Microsoft heeft gemaakt met Ubisoft.

Dit artikel delen:

Lees meer

Sprookje Digital Chaos gaat verder met winst ESL Genting Hands-on: Sniper Elite 4
11

Reacties op: Kijk om 17:00 naar de onthulling van The Division: Last Stand-dlc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Marcus88

    • 19 januari 2017 16:25
    Ik heb net de game weer is aangeslingert sinds dat ik de main game heb gecomplete. Heb net voor het eerst ook survival geprobeerd (Ik bezit de seasonpas) en ik kon er niet meer in komen. Het is gewoon niet tof meer. Geloof me, ik wil dat het tof is want ik bezit de game op Ps4 (Die versie met harloge en alles) xbox one en steam(Gold edition) jammer erg jammer!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zodanmaar

    • 19 januari 2017 17:42
    @Marcus88 jammer joh, want survival is echt een leuke mode. Tis spannend en heeft veel adrenaline momenten. Ben zeer benieuwd hoe last stand gaat worden. En naar de nieuwe incursion

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 19 januari 2017 16:34
    Ubishit he . Doe je niks aan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 19 januari 2017 16:38
    Oelala, ik ben echt benieuwd! Toffe game, echt veel tijd in gestoken vorig jaar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 19 januari 2017 17:32
    Voor multiplayer game is nog steeds een redelije game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 19 januari 2017 18:02
    @coola

    Dacht jij speelde geen multiplayer , dus hoe weet je dat ubisoft pr guy….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hooper

    • 19 januari 2017 18:56
    @Scream2Late
    Dacht dat jij niks met Ubisoft had, waarom reageer je dan toch bij elk gerelateerd bericht? Aandacht te kort?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 20 januari 2017 09:13
    @Hooper

    Omdat ik deze game zelf gekocht had en een betere game dan destiny had verwacht

    Maar wat een saaie rotzooi

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 19 januari 2017 20:10
    @Scream2Late

    Ik heb altijd duidelijk gezegd dat ik amper multiplayer speel. Ik speel qua multiplayer games vooral games als left 4 Dead en warhamer vermintide.

    En ik ben verre van een Ubisoft pr guy

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 19 januari 2017 17:54
    xcom2 long war is zojuist uitgebracht op steam voor pc. Maar goed voor pc nieuws kun je beter niet op gamer.nl kijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 20 januari 2017 11:04
    Die exclusiviteits deal voor de XBOX en PC golden volgens mij alleen voor de eerste
    twee expansions. Deze komt volgens mij tegelijkertijd ook uit voor de PS4.
    Kan iemand dit bevestigen?