Kenn Hoekstra leert je levels maken voor SoF 2 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Altijd al een level voor Soldier of Fortune 2 willen maken, maar geen idee waar je moest beginnen? Geen paniek, mister Raven Software, Kenn Hoekstra, heeft namelijk een korte tutorial geschreven waarin hij uitlegt hoe je levels kunt maken met de QERadiant editor. Naast de droge tekst vind je ook een aantal plaatjes zodat je binnen no-time een level hebt gemaakt.When the editor first loads up, none of the windows will be set up correctly. You'll need to drag the windows around, expand them and place them to your liking. Now that you have the editor up and running, go to File and select Load Project. Point the dialogue box to C:SoF2SDKbin, select sof2sp.qe4 and hit Open. Once the file loads, go to File - Project Settings to bring up the Project Settings window. For "basepath," make sure it says C:SoF2SDKbase, "mapspath" is blank, "rshcmd" is blank, "remotebasepath" is c:SoF2SDKbase, "entitypath" is c:SoF2SDKbinentitiesSP.def and "texturepath" is C:Program FilesSoldier of Fortune II - Double Helixbasetextures. De tutorial is vrij kort, maar zou iedereen in staat moeten stellen om een fatsoenlijk level te maken. Wil je meer dan een simpel level dan staan er ook linkjes naar gevorderde le en.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou