"Ik denk dat de multiplayer en de lengte daarvan, plus de aankomende downloadbare content, goede redenen zijn om de game te houden", aldus Votypka op de vraag of hij bang is dat Homefront veel tweedehands gekocht gaat worden, omdat de singleplayer betrekkelijk kort is. "De multiplayer heeft behoorlijk veel content om vrij te spelen, leent zich om te herspelen en we gaan de game ook zeker ondersteunen met downloadbare content. Dus ik denk dat er aardig wat goede redenen zijn om Homefront in de disc-la te laten".
Online pass
Homefront is voorzien van een eenmalig bruikbare online pass-code. Bezitters van Homefront moeten deze code invoeren om de multiplayermodus te kunnen spelen. Gamers die het spel tweedehands kopen, moeten online zo'n code aanschaffen. Deze methode, die uitgever Electronic Arts ook hanteert voor zijn spellen, zorgt ervoor dat uitgevers ook geld verdienen aan de handel in tweedehands games.
Reacties op: Kaos: 'Genoeg redenen om Homefront te houden'
ultraspaz
Stephan123
tommie1989
Revin
ultraspaz
CribZ
spanny
Baukereg
bvotje
slyrullez
Mr DW
cainnl
pimstrengers
ComicsReader
Infje
freaq
en dus nog een reden om die dingen weg te doen…
Tycoonbotnew
iqeinsteiniq
terran
Dacht dat het aan mij lag kwam mij zo bekent voor,
terran
Je kan nu gewoon 5 tot 10 meter lopen zonder door die CS en hyper gasten afgeschoten te worden.
Mappen zijn best groot op de PC.
See you on the field mijn nick is -SH-Terran www.shaef.nl