Nieuws

Kanye West maakt game over zijn moeder

'Only One'

Geschreven door Gijs Scheltens op

Kanye West werkt aan een game genaamd 'Only One'. Het spel gaat over Wests moeder die door de poorten van de hemel gaat. Dat heeft de rapper bekendgemaakt bij de presentatie van zijn nieuwste muziekalbum.

'Only One' is ook de naam van een nummer van Kanye West. Dit nummer beschrijft de gevoelens van de moeder van West nadat zijn dochter is geboren. West laat weten dat het concept van zijn game meerdere keren is afgewezen.

Een video toont hoe de moeder van Kanye West op de rug van Pegasus door de wolken vliegt en zelf vleugels krijgt. Wat voor genre 'Only One' wordt, is nog niet bekend.

Bron: Twitter

Dit artikel delen:

Lees meer

Recordaantal Call of Duty-spelers tijdens feestdagen 2015 Ultra-systeemeisen Quantum Break bekend; vereist DirectX 12
19

Reacties op: Kanye West maakt game over zijn moeder

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • batsumoto

    • 12 februari 2016 15:12
    Kan die man niet een real life soap maken over hoe hij door de poorten van de hel gaat?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 12 februari 2016 17:12
    @batsumoto

    Amen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ceiro

    • 12 februari 2016 15:15
    Precies.. of niet een racegame maken met fatale afloop!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paul_Power

    • 12 februari 2016 15:23
    Laat hem maar lekker geld pompen en dan met zulke rotzooi op de proppen komen, als hij van zijn geld af wilt mag hij dat ook gewoon aan de armen geven, doet hij er nog iets nuttigs mee!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 12 februari 2016 17:23
    Je moeder!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 12 februari 2016 21:02
    Haha, wat een zwaktebod.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Qinneth

    • 12 februari 2016 23:28
    Ik gebruik even deze oude citaat:

    "Hahahahaaaa! Oh, wait…you are serious? Let me laugh even harder! HAHAHAHAAAAA!"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DonAtello

    • 13 februari 2016 00:58
    Wat een baas. Games gebruiken als manier om gevoelens te uiten, deze man beperkt zich niet tot muziek, jullie zouden je moeten schamen dat jullie hier op neer kijken. Het is nog niet eens te spelen en het wordt al afgekraakt omdat zijn naam er aan vast zit :c

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 13 februari 2016 05:00
    @DonAtello

    Dit lijkt meer op een poging om een slag te slaan uit zijn moeders dood, dan daadwerkelijk haar te respecteren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DonAtello

    • 14 februari 2016 15:12
    @Hellraidermike je denkt serieus dat hij dit doet om geld te verdienen? Die gast kan een scheet laten in een microfoon en mensen geven er geld voor. Hij heeft echt wel wat meer motivatie om aan zoiets te beginnen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ComicsReader

    • 13 februari 2016 08:58
    @DonAtello

    Zijn gevoelens interesseren me geen enorme Kardashian reet!

    Dit schertsfiguur moet lekker de hele dag in een spiegeltje gaan kijken en zichzelf bevlekken…dat is waar hij van houdt.

    Complete randdebiel dit die op geen enkel vlak serieus te nemen is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FrankMVenlo

    • 13 februari 2016 11:54
    Mee eens, helemaal geen baas, omhoog gevallen rapper meer niet.
    Gisteren op DWDD zon figuur met beste album OOIT.

    HHAHAHAHAAHHA, Beatles? Rolling Stones? U2? Deze gast beter als deze legendarische bands?

    Flikker toch gauw op, laat hem zijn chocolade lu. snel in die andere omhooggevallen bips steken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 13 februari 2016 13:08
    @FrankMVenlo lol

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 14 februari 2016 00:00
    @FrankMVenlo Beeatles, I remember their off-key wailing from the Ed Sullivan show.

    En als een side-note uit een Elvis docu.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DonAtello

    • 14 februari 2016 15:16
    @FrankMVenlo dat liedje, "Only One", wat dezelfde naam heeft als dit (toekomstige) spel, als je dat opzoekt zie je staan ft Paul McCartney. Een (voormalig?) lid van een van je genoemde legendarische bands ziet, met daadwerkelijke muzikale kennis, ziet meer in Kanye dan jij. Dat moet toch wel iets zeggen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 15 februari 2016 09:22
    @FrankMVenlo Kon je geen muziek uit de huidige eeuw bedenken? Niet iedereen hier is boven de 60.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hiss

    • 13 februari 2016 13:36
    Man, man; wat een multitalentje is die Coño West toch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 13 februari 2016 17:01
    Een game over mijn ass zou nog interessanter zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Erazor

    • 14 februari 2016 17:06
    De grootste douchebag die er rondloopt MAN MAN MAN MAN