In onderstaande video vertelt de ontwikkelaar wat er op de 1035 km2 grote map te vinden is. Het fictionele eiland Medici is gebaseerd op zonovergoten mediterrane bestemmingen als Malta, Frankrijk en Italië. Het eiland is onderverdeeld in drie hoofd regio’s. Deze zijn een metropool van rijk en arm, een bosrijk berglandschap en ongerepte natuur met arme vissersplaatsjes en verstopte legerbasissen.
Een van de redenen dat de map zo groot is geworden is omdat Rico zich veel via parachute en vliegtuig verplaatst. Verticaliteit is erg belangrijk in Just Cause 3, om de zogenaamde verticale gameplay te ondersteunen is er zelfs speciale technologie ontwikkeld.
Reacties op: Just Cause 3 wereld mogelijk grootste ooit
Apetjoek
darkmanwls
Apetjoek
ShadowX
Just Cause 2 was enorm vet en ik ga ervan uit dat deel 3 nog vetter wordt en dat je weer helemaal los kan gaan in deel 3 net zoals je kon in deel 2.
Apetjoek
ShadowX
Ga niet zeggen dat het een geweldige game gaat worden alleen ga ik er wel vanuit gezien de ervaring met deel 2.
No Man's Sky moet dat eerst nog zien te bewijzen iets wat de makers met deel 1 en 2 (en dan met name deel 2) al gedaan hebben.
Wel wil ik eraan toevoegen dat de makers van No Man's Sky genoeg ervaring hebben om een mooie titel neer te zetten, heb me enorm vermaakt met Joe Danger en Joe Danger 2.
MacBlade
Hellraidermike
Het is gewoon een algoritme die kijkt welke parameters er zijn er daar een planeet voor maakt. die parameters is voor iedereen hetzelfde.
Hetzelfde als je bijvoorbeeld bij minecraft, factorio of rimworld, als je dezelfde seed gebruikt voor een map dan zie je hetzelfde wat iedereen bij die bepaalde seed ziet.
En zo'n algoritme is niet echt bepaald origineel, of moeilijk te maken.
Apetjoek
dooder39
NMS is hartstikke random generated.
Razgriz
dooder39
Apetjoek
Apetjoek
Tombraider225
MiezeL
ThijsArnoldus
Razgriz
Stuyvesant
Wolfy