Nieuws
PlayStation Plus

Journey is één van de PS Plus-games van september

Verder o.a. Lords of the Fallen en Badland

Geschreven door Delano Zoon op

Sony heeft de gratis PlayStation Plus-games voor september bekendgemaakt via zijn blog. De line-up bestaat in totaal uit zes games.

Op PlayStation 4 kunnen spelers aan de slag met Journey, Lords of the Fallen en Badlands. Voor PlayStation 3-bezitters worden vier games beschikbaar gesteld. Ook op dit platform kunnen spelers aan de slag met Journey en Badlands. Daar bovenop kunnen zij ook Datura en Prince of Persia: The Forgotten Sands downloaden. Tot slot wordt Amnesia: Memories beschikbaar gesteld voor PS Vita.

Vanaf 6 september kunnen de games gratis gedownload worden voor mensen met een PlayStation Plus-abonnement.

Bron: Sony

Dit artikel delen:

Lees meer

Neem het op tegen Dr. Monty in CoD: Black Ops 3-dlc Salvation EA: 'Verwacht geen Mass Effect-remasters'
18

Reacties op: Journey is één van de PS Plus-games van september

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • GoRightAhead

    • 1 september 2016 10:21
    Ik heb Journey een paar weken terug pas voor het eerst gespeeld, maar wouw wat een magistrale ervaring is dat geweest. Lords of the fallen moet ik denk ik maar niet proberen als Souls fan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 1 september 2016 10:38
    @GoRightAhead Zelf heb ik Lords of the Fallen geprobeerd op release, was er nogal hyped voor, maar nee doe maar niet als je de souls games gewend bent. Dan valt het echt zwaar tegen…

    Journey heb ik zowel op de PS3 als PS4 al 100% maar toch heel erg vet dat deze tussen de PS+ games zit. Nu kan niemand meer klagen toch :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 1 september 2016 10:41
    Wederom een perfecte lijst aan ps plus games deze maand

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ghotirey

    • 1 september 2016 12:49
    @coola Nou dat heb ik niet echt zo ervaren, ben wel heel blij met deze line-up nu!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Guybrushtreepwood

    • 1 september 2016 10:43
    Zo vaak zitten twijfelen om Journey te kopen… en nu dit… top! Mooie line-up!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ghotirey

    • 1 september 2016 12:49
    @Guybrushtreepwood Dat had ik nou precies hetzelfde, ben heel benieuwd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Guybrushtreepwood

    • 1 september 2016 15:26
    @Ghotirey Keek net, hij staat zelfs nog tussen mn favorieten lijst op in de ps storen haha :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • worms_master

    • 1 september 2016 11:00
    Dit is voor het eerst dat ik de Ps+ line up tof vindt. Toch maar weer plus nemen dan! Journey moet ik altijd nog een keer spelen…. en als Souls fan ben ik toch benieuwd naar Lords of the Fallen. Al weet ik dat die tegen gaat vallen. Maarja, je moet wat. Denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 1 september 2016 11:14
    Ik ben redelijk niet warm voor Lord Of the Failures als souls-fanaat. en journey heb ik al 10x uitgespeeld en gekocht ;) Maar Datura stond nog op de to buy-list, en Badlands ziet er leuk uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • woutzorz

    • 1 september 2016 12:22
    Wilde Journey al een tijd aanschaffen, laatst was hij in de aanbieding en heb hem toen gekocht. Had ik toch nog ff langer moeten wachten :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fresh

    • 1 september 2016 12:37
    Ps4 heeft echt vaak goede games. Ps4 eigenaars mogen lkkr in hun handen wrijven :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 1 september 2016 12:57
    @Fresh
    Dit is een grap hoop ik? De ps4 "gratis" games zijn al maanden matig. Deze maand is de eerste goede maand. LOTF is maanden terug op xbox live al gratis geweest trouwens ;) Toen zei je waarschijnlijk dat het een slechte line-up was :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 1 september 2016 13:27
    @-it-
    Vorige maand vond ik ook goed met Tricky Towers, Furi en Ultratron :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • woutzorz

    • 1 september 2016 13:37
    @-it- Laatst ook NBA2k16 gratis

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 1 september 2016 13:41
    Nou ja het is al 4 maanden op rij goed met de ps plus games op alle sony consoles.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 1 september 2016 13:51
    Het gaat meestal om verouderde spellen die al 10x in de aanbieding zijn geweest en bij echte interesse wel door je gekocht waren. Af en toe kom je een game tegen die je door twijfel hebt laten liggen wat dan leuk is voor even.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Phobia

    • 1 september 2016 14:51
    Amnesia is een fijne toevoeging. Door twijfel en andere prioriteiten nooit gekocht.
    Dus voor mij is het een prima maand.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 1 september 2016 15:32
    Journey en Prince of Persia: Forgotten Sands wilde ik altijd al eens spelen, maar niet eerder aan toegekomen. Dus mooie line-up deze maand.