Nieuws
The Division

Jessica Chastain en Jake Gyllenhaal in The Division-film

Nieuwste project van Ubisoft Motion Pictures

Geschreven door Alicia Tai op

Ubisoft heeft de verfilming van The Division officieel aangekondigd. Jessica Chastain en Jake Gyllenhaal gaan een rol spelen in de film.

De film wordt geproduceerd door Ubisoft Motion Pictures, de film- en televisiestudio van Ubisoft. Naast hun bijdragen als acteurs, zullen Gyllenhaal en Chastain ook betrokken zijn als producent via hun productiemaatschappijen, respectievelijk Nine Stories en Freckle Films.

Jake Gyllenhaal staat onder andere bekend om zijn rol in Nightcrawler en End of Watch, maar speelde eerder ook de titulaire prins in de verfilming van Prince of Persia, een andere franchise van Ubisoft. Jessica Chastain was onlangs te zien in The Martian en Interstellar en werd genomineerd voor een Academy Award voor haar acteerwerk in Zero Dark Thirty.

Wanneer de film verwacht kan worden, werd niet bekendgemaakt. Ubisoft brengt in januari Assassin's Creed naar het witte doek en heeft verder ook verfilmingen in de planning staan van Splinter Cell, Watch Dogs en Ghost Recon.

The Division film

Bron: null

Dit artikel delen:

Lees meer

JoJo's Bizarre Adventure: Eyes of Heaven Five Nights at Freddy's: Sister Location komt in oktober uit
15

Reacties op: Jessica Chastain en Jake Gyllenhaal in The Division-film

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 2 augustus 2016 16:20
    Ubisoft heeft grote plannen met Ubisoft Motion Pictures en daar ben ik echt heel blij mee. dat ubisoft de gene is die de films maakt, maakt mij echt een stuk hoopvoller dan dat 20th Century Fox, WB of Disney ( Prince of persia was onder andere goed omdat Ubisoft zich met de film bemoeide ) etc. er mee aan de haal gaat.

    dat ze ook nog eens grote namen aan de films verbinden stemt mij ook alleen maar hoopvoller.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappert

    • 2 augustus 2016 16:33
    @coola gebaseerd op? Ze hebben nog geen film uitgebracht, en je schat ze nu al hoger in dan andere filmmaatschappijen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 2 augustus 2016 16:47
    @Fappert

    Gebaseerd op dat ik van mening ben dat het velen malen beter is dat de makers van de games 100% controle hebben over de gang van zaken bij het maken van de films.

    En ubisoft motion pictures heeft mee gewerkt aan The Far Cry Experience en de ghost Recon short movie en die waren beide redelijk goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maux

    • 2 augustus 2016 16:56
    @Fappert Gebaseerd op Coola's irrationele, kritiekloze houding ten opzichte van Ubisoft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 2 augustus 2016 17:04
    @Maux niks irrationeel en kritiekloos houding ten opzichte van Ubisoft. Als Microsoft een halo of Gears of War film gaan maken via een eigen film studio dan stemt mij dat ook hoopvoller dan dat WB of Universal etc. het gaat doen.

    Wederom heb je vooroordelen die nergens op slaan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 2 augustus 2016 18:15
    @coola het wordt wel degelijk irrationeel wanneer je drie maatschappijen noemt die ontelbaar veel meer ervaring hebben met films maken dan Ubisoft, die heeft er namelijk 1 gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 2 augustus 2016 18:20
    @haastnooit

    Ja en van de films die gebaseerd zijn op games zuigen ( op Prince of persia na) allemaal dus mijn redenatie dat ik er meer vertrouwen in heb als de gamestudio zelf de films gaat maken is gewoon rationeel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 2 augustus 2016 22:45
    @coola Het is maar mijn persoonlijke mening, maar ik vond de eerste tomb raider en beide silent hill films best wel goeie films eigenlijk. En op een campy manier vond ik de 1e mortal kombat film ook heel best te pruimen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dennispls

    • 2 augustus 2016 16:46
    Jake is sowieso al een prima acteur. Ben wel erg benieuwd hoe ze the Division naar het witte doek gaan vertalen. Ik heb er wel zin in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paralize

    • 2 augustus 2016 18:03
    @Dennispls
    Het verhaal leent zich uitstekend voor een film. Met de underground en de krokodillen erbij… :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dennispls

    • 3 augustus 2016 08:31
    @Paralize Toch zie ik de hele tijd dezelfde thugs rondlopen met vlammenwerper mini bosses. 30 kogels to the head:p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 2 augustus 2016 16:55
    Kans op bugs is natuurlijk veel kleiner met films. Enkel probleem is dan nog het downgraden. Wellicht krijgen we straks David Hasselhoff in de hoofdrol.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 3 augustus 2016 13:14
    @HighNesZ Wat is er mis met David Hasselhoff? Don't hassle the Hoff. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fordon_Greeman

    • 2 augustus 2016 17:19
    Prince of persia had de allures van een peperdure blockbuster maar was zeer middelmatig. Beter dan house of the dead? Tja, moeten we dat toejuichen? Ik denk dat assassins creed een aardige film gaat worden kijk er naar uit doch met beetje skepsis.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 3 augustus 2016 08:40
    Jongens relax… Jake Gyllenhaal speelt mee in deze film, het is nu sowieso al een 7 waard!