Nieuws

Januari Sale begonnen in de PlayStation Store

The Last of Us Part 2, Final Fantasy 7 Remake etc

Geschreven door Cody van den Bogert op
De jaarlijkse uitverkoop op de PlayStation Store is weer van start gegaan.

De uitverkoop is vandaag begonnen en brengt een hoop scherpe kortingen met zich mee. Hieronder vind je een lijstje met een aantal games die scherp zijn afgeprijsd.

- The Last of Us Part 2 Digital Deluxe Edition: van 79,99 euro voor 49,59 euro
- The Last of Us Part 2: van 69,99 euro voor 39,89 euro
- Marvel's Avengers: Exclusive Digital Edition van 79,99 euro voor 39,99 euro.
- Assassin's Creed Valhalla Gold PS4 & PS5: van 99,99 euro voor 79,99 euro.
- Yakuza: Like a Dragon Hero Edition: van 69,99 euro voor 48,99 euro.
- Fifa 21 Ultimate Edition PS4 & PS5: van 99,99 euro voor 44,99 euro.
- Call of Duty: Black Ops Cold War: van 69,99 euro voor 49,69 euro.
- Tony Hawks's Pro Skater 1 + 2 van 54,99 euro voor 48,49 euro.
- Final Fantasy VII Remake van 89,99 euro voor 44,99 euro.
-
Godfall Standard Edition van 79,99 euro voor 59,99 euro

The Last of Us Part 2

Natuurlijk zijn er nog veel meer kortingen te vinden, klik hier om ze allemaal te bekijken.

Dit artikel delen:

Lees meer

Live om 14:30 uur: Tuesday Wouterday Super Baby 2 onderweg naar Dragon Ball FighterZ
10

Reacties op: Januari Sale begonnen in de PlayStation Store

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    GoRightAhead

    • 22 december 2020 18:14
    Het blijft afzetterij met zo'n monopolie store.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 22 december 2020 20:56
    @GoRightAhead Alternatief is consoles van al gauw €700.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • LoGiCaL_PsYcHo

    • 22 december 2020 18:20
    In de sale 50 euro, wtf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 22 december 2020 18:54
    Ok en waar is nu de sale?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Darkness2K7

    • 22 december 2020 18:57
    Thps 1+2 voor de helft vorige week bij bol gehaald, nu zelfs is ie bij Amazon nog steeds maar 30€

    Lekker Sonot sale

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RoepieRoepie84

    • 22 december 2020 22:13
    Gister Valhalla en immortals besteld. 84 euro samen. Vind ik een mooie deal. Ook bij bol…zit nu te kijken en the last of us 2 ook goedkoper bol 35 euro. Vette sale hoor Playstation toppie!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoRightAhead

    • 22 december 2020 23:01
    @RoepieRoepie84 Nu 19 eu bij Mediamarkt toevallig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RoepieRoepie84

    • 23 december 2020 00:10
    @GoRightAhead huh kan ik zo niet zien. Immortals 39, valhalla 45. Kom ik op 84. Hetzelfde. 19 kan ik niet vinden hoor…correct me if im wrong.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoRightAhead

    • 23 december 2020 10:18
    @RoepieRoepie84 Sorry, ik bedoelde last of us 2 voor 19.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RoepieRoepie84

    • 23 december 2020 00:13
    Maakt zoiezo niet uit ik wil ze allebei hier hebben met de vrije dagen die komen. Het is even daddy time. Zoiezo met de ps5 in tha house. Weg gestopt achter mijn tv. Lekker genieten van deze games. Tijd genoeg tot ratchet & Clank