"Ik ben meer een hardcore gamer en ik wil dergelijke besturing beter geïntegreerd zien in hardcore games, want hoe leuk ze ook zijn, ik ga geen fitnessgames spelen - dat zie ik mijzelf echt niet doen", aldus Raymond tegen OXM UK. "Het lijkt mij geweldig als ik opzij kan leunen en om de hoek kan kijken (in de game) en gewoon meer natuurlijke bewegingen kan maken. De techniek is er nog niet helemaal, maar hopelijk binnenkort."
Raymond is bang dat de complexe controllers van tegenwoordig mensen afschrikken. "Zelfs mensen die spellen speelden toen het nog maar één grote rode knop en een vierpuntdruktoets was, kunnen dit niet meer. Je moet de actieknoppen en triggers onder de knie krijgen en ze doen allemaal andere dingen, dus zo komen we nooit in de massamarkt waar we een boodschap naar een breed publiek kunnen brengen. Kinect en natuurlijke manieren om games te besturen zijn ongelooflijk belangrijk. We kunnen meer bereiken." Raymond leidt op dit moment Ubisoft Toronto, dat samen met Ubisoft Montreal aan Splinter Cell: Blacklist werkt.
Reacties op: Jade Raymond: 'Kinect moet beter in hardcore games'
razRDJ
Marc19970606
TerrorFlame003
Teknootje
Zie mezelf echt niet op 1 klein stukje op de vloer, doen alsof ik naar voren loop.
Een combinatie van zie ik dan wel weer, maar dan kom je meer in de richting zoals op de PC, met bijvoorbeeld Trackir. Kinect om rond te kijken en de controller voor de rest.
Mystico
Vriess
Pffff…wanneer begrijpen fabrikanten nou dat gamers al meer dan 25 jaar op de bank hangen met een controller en (op een enkeling na) dat ook niet anders willen.
Aquemini
Wie wil er nou vol actief gaan lopen gamen. lekker rustig zitten op de bank en gaan met die banaan. Ik ben al zo actief gedurende de week, dat ik tijdens het gamen een slok pils neem en alleen op knopjes wil rammen.
Cheeseburger
geert1
Het is dus commercieel alleen interessant omdat mensen er intrappen, niet omdat het echt werkt. Je krijgt wat meer lichaamsbeweging, wat natuurlijk altijd goed is, maar een besturingsmethode heeft als doel om snel en accuraat een taak mogelijk te maken. En dat doen deze technieken in de regel niet. Wat dan wel de "opvolger" wordt van de huidige besturingsmethoden (controllers, muis/toetsenbord, touch), dat blijft de vraag.
Cryptical
Je zou dit bijna een belediging kunnen noemen richting de gemiddelde consument.
Als het waar is wat ze zegt, wil ik helemaal niet dat games meer mainstream worden.
xenomorph
cyberbeast41
Als ik een demo speel en zie welke knoppen-combinaties er allemaal nodig zijn om de game deftig te spelen, maakt die game al geen kans meer bij me.
- RT to shoot
- RT + A throw grenader
- RT + B open door
enz…
Het is allemaal veel te ingewikkeld.
xenomorph
Zoals Cryptical al aangeeft is het een kwestie even uitproberen en oefenen en dan lukt het prima.
Teknootje
coenstegeman
ali3n8tor
Het is gewoon luiheid bij mensen en/of 'nieuwe' gamers. De tijden van 1 knop en een pook om mee te sturen zijn geevolueerd tot controllers waar je meestal nog steeds maar 3 of 4 vingers tegelijk gebruikt. Nou wat erg zeg. De knoppenloze controller als Kinect is daarbij gedoemt voor de hardcore gamer, input lag, preciesie ontbreekt, een knop indrukken blijft altijd sneller.
De allergrootste reden dat er geen hardcore games voor kinect zijn, is Kinect zelf!
disgraziato
DonCarlos
sfqwsafqw
==== ( fullmalls.com ) =====
n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone
free shipping
competitive price
any size available
accept the paypal
jordan shoes $32
nike shox $32
Christan Audigier bikini $23
Ed Hardy Bikini $23
Smful short_t-shirt_woman $15
ed hardy short_tank_woman $16
Sandal $32
christian louboutin $80
Sunglass $15
COACH_Necklace $27
handbag $33
AF tank woman $17
puma slipper woman $30
==== ( fullmalls.com ) =====