Nieuws

'It Takes Two krijgt een Nintendo Switch-versie'

Wordt tijdens de Nintendo Direct onthuld

Geschreven door Jari Klapwijk op
Volgens geruchten komt It Takes Two naar de Nintendo Switch.

Dat vertelt insider Jeff Grubb in gesprek met Nintendo Shack. “It Takes Two komt naar de Switch. Dat is een van de games waarvan ik gehoord heb dat hij in de Direct komt", vertelt hij. Daarnaast refereert hij naar de insider The Snitch. De twitteraar heeft het vaak bij het juiste eind en hintte in zijn Discord-server naar een Nintendo Switch-versie van de co-op-game.

De aankomende Nintendo Direct wordt een grote volgens Grubb. "Er moet veel in zitten. Het moet groter zijn dan de reeks dingen die ze tijdens de zomer hebben gedaan toen ze geen Direct hadden." Het is nog onduidelijk wanneer de Nintendo Direct plaatsvindt. Nintendo heeft nog geen officiële aankondigingen gedaan. Wel zijn er sterke geruchten dat de Direct nog deze maand wordt uitgezonden.

It Takes Two verscheen in maart 2021. De game draait om Cody en May, die na een flinke ruzie worden omgetoverd tot poppen en in een fantasiewereld terechtkomen. De game is enkel speelbaar in lokale of online co-op, vergelijkbaar met Hazelights vorige titel A Way out. Daar is maar één exemplaar van de game voor nodig.


Dit artikel delen:

Lees meer

Xbox-hoofd wil gametesters vervangen door kunstmatige intelligentie Waarom skategames zo revolutionair zijn
9

Reacties op: 'It Takes Two krijgt een Nintendo Switch-versie'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    AgeQned

    • 5 september 2022 15:07
    Nice als het een beetje redelijk draait dan ga ik deze wel aanschaffen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 5 september 2022 15:20
    @AgeQned Een absolute top game. Samen met mijn vriendin zoveel lol mee beleefd. Hopelijk draait het een beetje. Want deze game raad ik echt iedereen aan die van een co op game houdt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AgeQned

    • 5 september 2022 15:35
    @Snoop213

    Ja ik weet het heb de game gehad op de Xbox Serie S. Ben toen ongeveer met de vrouw tot op de helft van de game gekomen ongeveer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 5 september 2022 15:51
    @AgeQned Wat is de reden dat je hem verder wil spelen op de Switch en niet op de Series S?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AgeQned

    • 5 september 2022 17:03
    @Snoop213

    Ik heb de Xbox verkocht namelijk. Ik wil nog een ps5 en drie consolews heb ik helemaal geen tijd voor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    obi-twan kenobi

    • 5 september 2022 15:19
    Mijn favoriete game van 2021. Tof voor de Nintendo gamers dat zij er over een tijdje ook mee aan de slag kunnen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 5 september 2022 16:15
    Zou mooi zijn. Ik wilde deze nog gaan spelen met m’n vriendin, dus mocht ie naar de Switch komen, dan haal ik de game daarvoor!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 5 september 2022 18:28
    Het verbaast mij eigenlijk dat de game nog niet op de Switch is…
    Het is nou niet bepaald een technisch hoogstandje ofzo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • RedBiohazzerd

    • 6 september 2022 08:20
    Echt een top game, misschien wel de meest verrassende game van 2021 voor mij. Heb de game samen met mijn vrouw gespeeld, die normaal eigenlijk helemaal niet zo van het gamen is. Maar dit vond ze ook echt geweldig, hebben ook een hoop lol gehad. Dit soort games mogen er wat mij betreft veel meer komen. Gewoon lekker splitscreen samen op de bank, just like good old times.