"Naast de verdere ontwikkeling van Wasteland 2 zijn we bezig met nog een rpg waar fans al langer om vragen. De game is nog in een vroeg ontwikkelstadium, maar we komen met meer nieuws in het nieuwe jaar", aldus inXile.
InXile is ook bezig met aankomende rpg Torment: Tides of Numenera, het spirituele vervolg op klassieke rpg Planescape: Torment die in 1999 uitkwam. De geplande releasedatum van Torment: Tides of Numenera is eind 2015.
Reacties op: InXile onthult volgend jaar 'veelgevraagde' rpg
djsonicx
brandonW
MacUseless
geert1
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van de kwaliteiten van InXile overigens. Ik ben momenteel Wasteland 2 aan 't spelen, en het is een toffe game maar de productiewaarden zijn wel laag en het voelt niet allemaal even solide aan. Ook zijn de gevechten minder tactisch dan ik verwachtte. Ik weet dat 't indie is, en dat 't retro is, maar alsnog mag het allemaal nog wel een tandje beter uitgewerkt worden naar mijn mening. Toch heeft Wasteland 2 ook een aantal erg sterke kanten, zoals de keuzes die je maakt en de grote gevolgen daarvan, de humor, het verkennen, de sfeer, enz.
Hopelijk gaat Torment: Tides of Numenera weer een flinke stap verder, en deze onaangekondigde RPG nóg weer verder. InXile kan uitgroeien tot een topstudio als ze zo door gaan, maar ze zijn er nog niet.
Baukereg
Yes, I'm looking at you Dragon Age!
Avioto
NrFive
geert1
Maar ik lees veel lof over de game en de problemen lijken me vrij klein. Wat zijn voor jou de mindere punten aan DA:I?
Arrahant
Misschien een nieuwe A Bard's Tale?
Baukereg
Caddoc
Wat bedoel je met dat de commandos in tacticsche view mar kort blijven plakken??
Ik Ben wel een paar problem minor issues Tegen gekomen maar op een dikke 120 op een hand te tellen en meeste zijn niet eens echt storend te noemen
Nee er zijn vele games die veel slechter worden afgeleverd
Problemen in DAI dijn minimaal , en t is eengeweldige game
geert1
Wat betreft de commando's: Ik heb begrepen dat, als je bijvoorbeeld een boogschieter-karakter de opdracht geeft om stil te blijven staan en te schieten van afstand, vanuit de tactische modus, dat ze dat commando dan snel weer vergeten zodra je de tactische modus uitgaat. De AI van je metgezellen wekt nog wel 's frustratie op bij spelers, omdat ze niet (blijven) doen wat de speler wil.
Herken je dit?
gimbal
Neverwinter Nights: daar is recentelijk nog wat mee gedaan
Fallout: geen kans
Planetscape: Torment: al in ontwikkeling
Bard's Tale: denk het niet, is al gedaan en valt niet onder het kopje "veel vraag naar"
Icewind Dale: dubbele bingo!
geert1