Interview met designer Impossible Creatures | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

De makers van Homeworld zijn bezig met een nieuwe RTS en dit keer slaan ze een geheel nieuwe weg in. Niks geen grote ruimteschepen en ander galactisch geweld, nee nu kun je dieren gaan kruisen en daarmee ten strijde trekken. De naam werd al verandert van Sigma naar Impo ible Creatures om de strekking van de game wat duidelijker uit te laten komen in de titel en nu neemt Voodoo Extreme een interview af met Drew Chambers, een van de drie designers achter IC. Hieronder een van de vijftien vragen.What is the biggest hurdle you've encountered during the course of developing this game?Probably balancing has been the biggest hurdle. With that many po ible creature combinations we have worked hard to come up with cost calculations that are fair and even acro the board. Microsoft has helped extensively with this part, providing a group of very talented testers and gamers to give some external feedback. We're confident that the extra effort we're putting into balance is going to result in outstanding gameplay.Wat mij betreft een titel om zeker in de gaten te houden. Alleen zal de game die ergens 2002 uitkomt wel de concurrentie slag met Warcraft III moeten aangaan en dat is allerminst een makkelijke taak. Voor de rest van het interview kun je hier terecht.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou