Interview: Matrix MOD voor TeamFortress2 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Blijkbaar is 'The Matrix' nog steeds een hot item want de makers van deze (oorspronkelijke) Half-Life MOD hadden een interview op MODrealm. Hierbij was het meest verra ende nieuws nog wel dat de game niet meer voor Half-Life, maar voor TeamFortre 2 zal verschijnen.

En aangezien TF2 ook nog wel op zich laat wachten denk ik dat deze MOD in het komende jaar niet meer zal verschijnen. Hoe kan je namelijk een MOD maken als je de game-engine niet tot je beschikking hebt?neoINFINITE: I had a word from our coders, they said it would be better to change to TF2 because some of our features wouldn't be able to play right in the HL engine, we'd have to take down the bullet effect, some animations down, and some effects that will be on maps. So we made a good choice changing from HL to TF2.

We have seen some great pics of the engine. We really think that it can handle this mod. But we have seen pics from older screenshots of the TF2 engine. Valve has been very secretive with TF2 lately.Waar hun argumenten vandaan komen om op de TF2-engine te programmeren is mij een raadsel aangezien er nog praktisch niets bekend is van deze nieuwe engine.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou