Nieuws

Interactieve detective-game Her Story 100.000 keer verkocht

Sinds lancering eind juni

Geschreven door David Kers op
De interactieve detective-game Her Story is al meer dan 100.000 keer verkocht. Dit maakte ontwikkelaar Sam Barlow bekend via Twitter.

In de game moeten spelers op basis van honderden videofragmenten uit zeven interviews boven water halen wat er is gebeurd met de vermiste echtgenoot van een Britse vrouw. "Ik heb mijn best gedaan om een persoonlijk verhaal te vertellen dat zowel aangrijpend als eerlijk is, en om het te vertellen op een manier die je weinig ziet: een game die je vraagt te luisteren", aldus Barlow.

Her Story is verkrijgbaar voor pc, Mac en iOS. Lees voor meer informatie onze review.

Bron: Twitter

Dit artikel delen:

Lees meer

Star Wars Battlefront - Fighter Squadron (hands-on) Belgische ontwikkelaar GriN sluit zijn deuren
9

Reacties op: Interactieve detective-game Her Story 100.000 keer verkocht

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • SuperDre

    • 11 augustus 2015 11:11
    hmmm.. nog nooit van gehoord..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 11 augustus 2015 13:14
    Is hier toch best wat aandacht voor geweest. Heb je waarschijnlijk gemist.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 11 augustus 2015 14:51
    en morgen een failliet verklaring, zoals de andere 2 bedrijven van vandaag :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 11 augustus 2015 15:41
    2 anderen? volgens mij was het toch 1e?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 11 augustus 2015 16:26
    1ntje sluit, andere staat al een jaar rood dus die zoekt een koper. dit zal bekent staan als de dag dat alle indie devs failliet gaan!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 11 augustus 2015 23:42
    huh welke bedrijfen dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 12 augustus 2015 07:47
    Sollidude is op indie jihad. Hij zit vol wrok en haat tegenover indies. Binnenkort komt hij met een video waarin hij meat boy onthoofd en een eed zweert aan master chief.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 12 augustus 2015 09:36
    echt wel. 9/10 spellen die indies leveren zijn niks anders dan gameboy arcade spellen. een enkeling doet het goed. bij normale developers met uitgevers die hun ondersteunen is maar de helft troep! wanneer ik nieuws hoor dat een indie failliet is gegaan dan lach ik me gigantisch de knetter dood. tuurlijk, steam greenlight bied mensen die een spelletje willen maken de kans om hier geld mee te verdienen. in essentie is steam hun uitgever. maar die geeft ze geen geld voor het ontwikkelen van spellen. die heikneuters smeken om geld via kickstarter, of zetten hun spel in early access om zo de verdere ontwikkeling te bekostigen, wat een gigantisch fout gebruik is van early access. om nog maar te zwijgen over die japanse dating sims die tegenwoordig allemaal erop komen te staan. de eerste 20 threads van de forum van zulk spellen zijn "is er een uncensored versie?". man, et lijkt skyrim wel "sexmod!!!"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 11 augustus 2015 15:10
    Reeds gekocht, nu nog spelen :-)