Inspiratie uit beide films in MI: Operation Surma | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

De Mi ion Impo ible films lenen zich perfect voor een conversie naar een computergame. De films zitten namelijk vol actie maar zo nu en dan moet de hoofdfiguur ook wat omslachtiger te werk gaan, iets wat we in games ook regelmatig tegen komen. Dit heeft dan ook al geleidt tot meerdere consolegames gebaseerd op zowel de eerste en de tweede film uit de reeks.

Binnenkort is het de beurt aan Mi ion Impo ible: Operation Surma, een game welke eind dit jaar zou moeten verschijnen, nog ruim voor de derde film in de reeks welke door topregi eur David Fincher onder handen genomen zal worden. Operation Surma baseert zich dan ook niet op een van de drie films uit de reeks maar haalt vooral zijn inspiratie uit de eerste twee films, al komt het wel met een volledig uniek verhaal. Het spel zal zich richting op stealth elementen welke, meer dan in Splinter Cell of Metal Gear Solid, regelmatig worden afgewi eld met actie. Uniek zijn ook de speciale mi ion-moments welke voor wat extra spanning moeten zorgen:IGNPS2: What is Operation Surma doing to differentiate itself besides for the obvious Mi ion Impo ible license?

Jim: The main focus of gameplay is a mixture of stealth and action interspersed with what we are calling "mi ion moments." These mi ion moments include high action stunts, sudden plot twists, gadget oriented puzzles and timed mi ion sequences. These mi ion moments are used to break up the typical stealth-action gameplay and to immerse the player within the Mi ion Impo ible universe, although we don't follow the movie plots directly. Lees het hele interview, waarin nog wat in gegaan wordt op het verhaal en de stealth-elementen, hier.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou