Nieuws
spider-man 2

Insomniac Games onthult Spider-Man 2 en Wolverine voor PS5

Marvel's Spider-Man 2 komt in 2023 uit

Geschreven door Michel Musters op
Sony-studio Insomniac Games werkt aan twee Marvel-games voor PlayStation 5: Spider-Man 2 en Wolverine.

Beide games werden vanavond onthuld tijdens de PlayStation Showcase. Marvel's Spider-Man 2 komt in 2023 uit op PlayStation 5 en draait zowel om Peter Parker als Miles Morales. Hoewel nog weinig bekend is, maakt de trailer wel duidelijk dat Venom geïntroduceerd wordt in het spel. Tony Todd (Candyman) spreekt de stem in. Yuri Lowenthal en Nadji Jeter keren terug als Peter en Miles.

Insomniac werkt ook aan Marvel's Wolverine voor PlayStation 5, waar nog geen releaseperiode voor bekend is. Wel werd er een eerste teaser getoond. Deze stand-alone game is nog maar net in ontwikkeling, maar veel meer details zijn er nog niet.

Hieronder zijn beide teasers te zien.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gran Turismo 7 komt op 4 maart 2022 uit Actie en humor in Marvel's Guardians of the Galaxy-trailer
20

Reacties op: Insomniac Games onthult Spider-Man 2 en Wolverine voor PS5

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 9 september 2021 23:08
    Wolverine zal nog wel een tijdje duren helaas, maar geef insomniac maar gewoon de tijd maken geen slechte games. Dacht wel eerst een sec ow Deadpool maar toen oude man aan de bar dit wolverine

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 10 september 2021 10:24
    @hulstpower
    Dus je leest de titel, tekst en de titel in de YTvideo en alsnog denk je dit is Deadpool?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 10 september 2021 10:35
    @CroniC

    Of hij keek het live en zag totaal geen titel staan. Toen insomniac en marvel in beeld kwamen dacht ik aan spider-man. Tot dat ik iemand die op logan leek zag zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 10 september 2021 10:39
    @coola
    Scherp, niet aangedacht haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 10 september 2021 20:50
    @coola Persoonlijk dacht ik ook te veel aan Spider-Man en had ik het gevoel dat het Kraven the Hunter was. Ik was echt van "Neeee, focus je gewoon op Spider-Man…"
    Mijn teleurstelling duurde in ieder geval niet lang. Bijna direct erna kregen we de onthulling met Kraven en Venom. :)

    Overigens is Wolverine ook best vet. Maar ik zie liever een X-Men RPG game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 10 september 2021 10:57
    @CroniC nee gap praate in verleden tijd, zag het live en zag de bar en dacht deadpool en toen zag personage en dacht nope wolverine.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 9 september 2021 23:09
    Ik ben vooral benieuwd of de Wolverine game zich afspeelt in hetzelfde universum als de Spider-Man games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 9 september 2021 23:15
    Wolverine aankondiging heeft mij echt speechless gelaten. Echt totaal onverwachts

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Charlie Mopps

    • 10 september 2021 00:04
    Wel vet dat ze Venom introduceren. Jammer dat Miles Morales erin zit. Wat een irritante character is dat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Real13

    • 10 september 2021 00:12
    Heb zelf niks met Marvel maar als je daar wel van bent heb je een mooi avondje gehad

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bigds9fan

    • 10 september 2021 01:04
    Tony Todd als Venom. Enger dan dat wordt het niet.

    Ja Claudia de Breij in lingerie. Brrr.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 10 september 2021 07:04
    @Bigds9fan wat dacht je van Tony Todd in lingerie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 10 september 2021 08:21
    @Ziminar wat dacht je van de stem van claudia de Breij als venom in de lingerie van Tony Todd!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 10 september 2021 10:32
    @ali3n8tor we have a winner!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bigds9fan

    • 10 september 2021 08:24
    @Ziminar Dat liever. Q

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 10 september 2021 09:34
    Lichte bummer dat Insomniac is ingelijfd door Sony. Kijk da Spidey exclusive was kan ik begrijpen die rechten liggen bij Sony.. Maar Wolverine had wmb best een multiplatformer mogen zijn. Zou wat zijn als PS de hele Marvelstal op deze manier exclusive maakt..

    Of zit hier misschien een klein MLB-the Showtje in? haha.. denk het niet..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 10 september 2021 10:32
    @kleinekoosjer
    Tsja, Disney doet t met de films e.d. dus waarom niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 10 september 2021 11:55
    @kleinekoosjer alleen film rechten van spidey liggen bij sony. Niet de game rechten. Maar goed insomniac games is wel van sony dacht ik. En marvel heeft gezien hoe goed werk ze hebben afgeleverd met Spiderman en miles morales. Dus logisch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 10 september 2021 17:57
    @MissMeNL ik geef ze ook groot gelijk hoor. Uitstekende studio voor dit soort games. Gaat mij er meer om dat ik marvel een multi-platform franchise vind. Het wordt Sony zo wel erg makkelijk gemaakt haha.. maar allicht vindt iedereen dat ook van bepaalde aangekochte Xbox studio’s.. dus misschien moet ik gewoon mijn mond houden ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 10 september 2021 20:55
    @kleinekoosjer Ik vind Halo toch wel echt een Apple franchise. ;)
    Nee, ik snap wel wat je bedoeld en zoals al is aangegeven, Sony bezit enkel de filmrechten van Spider-Man (personages).
    Maar na het succes van twee van de beste games van de afgelopen generatie… dan verdienen ze het ook wel. Al ben ik ook best excited voor wat Firaxis en Eidos Montreal nu doen.