Nieuws
Bayonetta

Insider claimt dat Bayonetta 3 op 28 oktober uitkomt

De insider heeft andere informatie al correct uitgelekt

Geschreven door Michel Musters op
Een mysterieuze insider die eerder al correcte informatie naar buiten heeft gelekt, meldt dat Bayonetta 3 op 28 oktober op de Nintendo Switch verschijnt.

Een Twitter-gebruiker genaamd SyluxHunter meldde een aantal dagen geleden op Twitter al dat Bayonetta 3 op 28 oktober uitkomt. De tweet heeft nu pas tractie gewonnen, omdat andere voorspellingen op het Twitter-account inmiddels zijn uitgekomen.

Zo voorspelde SyluxHunter dat er op 28 juni een Nintendo Direct zou worden uitgezonden en dat games als Mario + Rabbids Sparks of Hope en Nier: Automata de revue zouden passeren. Dit is gisteren dan ook daadwerkelijk gebeurd.

Dat Bayonetta 3 ergens in 2022 uitkomt, heeft Nintendo al meerdere malen bevestigd. Een releasedatum is echter niet officieel aangekondigd. Hoe SyluxHunter aan de mogelijke releasedatum en de andere informatie komt, is niet bekend.

De Bayonetta-reeks van PlatinumGames draait om de titulaire heks die middenin een gevecht tussen hemel en hel terechtkomt. De actiegames hebben qua gameplay wat weg van de Devil May Cry-serie, waarbij duizelingwekkende moves via combo’s aan elkaar geregen kunnen worden. Sinds Bayonetta 2 financiert Nintendo de ontwikkeling van de spellen – daarom is het tweede deel nooit op platforms van andere bedrijven uitgekomen en verschijnt ook dit derde deel exclusief voor Switch.

Dit artikel delen:

Lees meer

The Callisto Protocol laat spelers vijanden in stukjes hakken Robin staat centraal in nieuwe trailer Gotham Knights
9

Reacties op: Insider claimt dat Bayonetta 3 op 28 oktober uitkomt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Snoop213

    • 29 juni 2022 09:07
    Mits waarheid wordt oktober een mooie Nintendo maand. Alleen wat mijn twijfel is. Wel erg dicht bij Mario and Rabbids Sparks of hope in de buurt. Verder denk ik dat als de Metroid prime remake/remaster klopt het jaar 2022 wel gevuld is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 29 juni 2022 09:47
    @Snoop213

    Mooi toch? 2 vette games vlak na elkaar! Oktober wordt een mooie maand, mocht dit kloppen! :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 29 juni 2022 10:03
    @PietS. Ja en eventueel nog de prime remake dan is het najaar toch best goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 29 juni 2022 10:06
    @Snoop213

    Ik zou daar niet vanuit gaan tot het officieel aangekondigd is. En vergeet Splatoon 3 en Pokemon niet. Die komen er ook nog aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 29 juni 2022 10:16
    @PietS. Ja 1 ik heb helemaal niets met Pokemon nooit een willen spelen.. En 2 Pokemon is wel een beetje een overkill van op de Switch mag wel minder van mij.

    Splatoon 3. Ik heb deel 2 geprobeerd maar ik voel het niet. En ook denk ik dat deel 3 niet veel anders is dan deel 2. Dus nee voor mij Mario and Rabbids Sparks of hope en Bayonetta 3 en hopelijk Metroid prime remake. En wel huilt mijn hart want dat zal dan het 8ste jaar betekenen zonder een nieuwe Dk game snik haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 29 juni 2022 10:20
    @Snoop213

    Vervelend voor je. Ik ga Pokemon Scarlet en Splatoon 3 zeker in in huis halen. Als longtime Pokemon fan kijk is er naar uit (PL:A was een vette game, maar wel een ander soort Pokemon game) en na het uitspelen van de Splatoon 2 SP campaign, mag ik Splatoon 3 natuurlijk ook niet missen. Voor mij wordt het dus een TOP najaar!

    Verder moet je DK gewoon uit je hoofd zetten, totdat ze er iets over aankondigen. Dat doe ik al jaaaren. Zo ook met BK. Dat maakt het game-leven een stuk gemakkelijker. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 29 juni 2022 10:33
    @PietS. Hoe krijg je pokemon juist geschreven bij mij geeft hij het als Spam aan haha.

    Verder ja ik heb geen hekel aan Splatoon maar ik ben er online niet goed genoeg in. En de singleplayer heeft mij nooit kunnen bekoren.

    Over Pokemon vind er gewoon een overkill aan. Maar dat is natuurlijk niet Nintendo hun fout. Maar goed ik koop het niet ik raak het niet aan ik vind het echt verschrikkelijk haha .

    Wat ik wel mis maar dat is iets algemeens dit jaar tot nu toe is een aankondiging waarbij ik uit mijn stoel vlieg van blijdschap zoals vorig jaar wel gebeurde bij Metroid dread. Maar het valt dit jaar op dat punt voor mij tegen tot nu toe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 29 juni 2022 10:55
    @Snoop213

    Als je het streepje op de -e- niet gebruikt, dan werkt het wel.

    Ik speel Splatoon ook niet online. Er zijn teveel die-hards die de game dag en nacht spelen en zij zijn niet te verslaan. De SP campaigns zijn wel altijd top, imo. Daarom komt Splatoon 3 sowieso in huis.

    Pokemon is grootste en meest populaire media franchise van de wereld, het is in mijn ogen logisch dat daar een bepaalde focus op ligt. Verder hoeven er van mij ook niet IEDER jaar 1 of meerdere Pokemon games uit te komen. 1 per 2 jaar zou prima zijn. Dat zou de kwaliteit ook ten goede komen.

    Jij had dat bij Metroid Dread. Ik heb zoiets eigenlijk alleen bij Zelda, 3D Mario, DK & BK. Andere mensen hebben dat weer bij andere games. Het is helaas niet ieder jaar feest, qua dat betreft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 29 juni 2022 11:03
    @PietS. Oh wacht jij krijgt het streepje ook niet op de e.

    Oke ja ik heb dat niet met Splatoon smaken verschillen.

    En betreft Pokemon ben ik met je eens.

    En mee dat klopt ik heb het wel bij meer franchises buiten Nintendo. Maar ja ik speel gewoon wat er is. En door de direct staat er weer misschien weer een pareltje klaar om samen te spelen Blanc.