WarDevil is de eerste game van Digi-Guys, een Engelse firma die zich vooralsnog enkel bezig hield met CGI-films. Het spel wordt ontwikkeld voor de next-gen consoles en de screenshots die men vandaag heeft vrijgegeven doen haast vermoeden dat men nog steeds met CGI bezig is. Niets is minder waar, want de onderstaande plaatjes zijn volledig in real-time gerenderd! Ze zijn geperst uit de zelf ontwikkelde RTE1080 engine en bevatten Depth of Field technologie om de wereld wat meer diepte te geven. De Camera Based Motion Blur is op de plaatjes nog niet aanwezig.
Spelinhoudelijk tasten we wat betreft WarDevil nog in het duister, daarover hopen we snel wat meer duidelijkheid te krijgen. Meer screens vind je op de WarDevil website. Een trailer van het spel is hier te bekijken.
Reacties op: Ingame screens van next-gen spel WarDevil
LordTeddybear
xenomorph
masterwillems
Himmel
Trailer is ook vet.
HazardNL
Ik hoop dat ze snel een filmpje vrijlaten waarin ze echt laten zien dat het realtime is!
ben666
alexvkan
tehpwn4g3
Ze hebben wel een leuke stijl! Top.
ulereik
Goldrusher
ulereik
Jerhui
Work has been underway for nearly two years, developing the RTE1080 technology & creating the cinematic world for WarDevil to inhabit.
meer info: http://news.teamxbox.com/xbox/8963/WarDevil-New-Trailer-and-Screenshots/
Legendary
Nieuwe lijst met grafisch meest indrukwekkende games (realtime bekend materiaal):
#1: War Devil
#2: Project Offset
#3: GoW
#4: PGR 3
#5: gelijk opgaand tussen vele titels tot nu toe.
imagica
(Onderstaand verhaal werd in een nieuwe reactie als SPAM betiteld ???)
Toch wil ik erop wijzen na een discussie met een aantal vrinden van mij dat gameplay in onze opinie belangrijker is dan de gfx van de engine.
We zien welliswaar de ene na de andere fantastische screenshot/trailer voorbij komen, maar als de gameplay zuigt dan is de total value van de game alsnog 0.
Voorbeeld is bijvoorbeeld Rise of the Robots, een titel uit de laatste jaren van de Amiga. Grafisch was deze game voor die tijd echt prachtig, maar gameplay en playability/replay value waren in een woord shit …. Resultaat, weinig verkopen en teleurgestelde gamers. De industrie gaf het copieeren de schuld dat het geen Blockbuster was geworden etc ….
Wie is ook al niet afgeknapt op al die Holywood films met wel 200 Miljoen aan special effects erin maar waarvan het verhaal flinterdun en nietszeggend is ?
Mijn (ons) punt … Allemaal leuk en aardig, maar zorg ervoor dat het ook een goede gameplay heeft… en staar je als koper niet suf op al die Eyecandy … zonde van je geld!
P.s. ik speel bijvoorbeeld ook nog Bomberman en Diablo II (zo nu en dan) alleen omdat dit soort games een zeer hoge gameplay hebben en FUN blijven!
Skinner
namenick
Nog 3 maandjes !!!!!!!!!!
de huidige gen is echt op.
xenomorph
Legendary
Links naar meest recente filmpjes (GoW en PGR 3 zijn in HD):
Project Offset: http://www.projectoffset.com/downloads.html
GoW: http://movies.teamxbox.com/xbox360/
gearsofwar/gow_e32005_wmvhd_720p_60fps_10Mbps.wmv
PGR 3: http://movies.teamxbox.com/xbox360/
pgr3/pgr3_tokyo_wmvhd_60fps.wmv
HazardNL
Jerhui
Eigenlijk is het heel simpel, op dit moment kunnen we van dit spel enkel het uiterlijk beoordelen en dat zit voor zover wel goed, vervolgens is het hopen dat het met de gameplay ook goed zit, maar dat is afwachten. Mochten de screenshots er niet hebben uitgezien dan hadden we nog steeds kunnen hopen op een goede gameplay, maar dan had wel al de conclusie getrokken dat het qua uiterlijk weinig meer zou kunnen worden.
Nogmaals het één sluit het ander niet uit.