Infinity Ward legt uit hoe loadouts terugkeren in Warzone 2.0

Infinity Ward legt uit hoe loadouts terugkeren in Warzone 2.0

Inifinity Ward heeft alle veranderingen die in Warzone 2.0 worden doorgevoerd gedeeld in een blogpost. Zo keren onder andere de loadouts terug en wordt er een nieuwe DMZ-modus toegevoegd.

In totaal zijn er achttien herkenningspunten te vinden in de nieuwe map, genaamd Al Mazrah. Sommige van deze punten zijn afkomstig uit bestaande multiplayer maps in Modern Warfare 2, zoals Embassy, Taraq en Sariff Bay. In september bracht ontwikkelaar Infinity Ward al een blogpost naar buiten waar de Al Mazrah-map in detail wordt uitgelegd.

Verder keren de loadouts terug in Warzone 2.0, maar wel met een iets andere insteek. Zo kunnen spelers hun favoriete wapens verkrijgen door een Loadout Drop te veroveren. In tegenstelling tot de originele versie van Warzone zijn deze drops door iedereen te gebruiken, en niet alleen voor de speler die het pakket heeft gekocht. 

De loadouts zijn voortaan ook te verkrijgen door Strongholds en Black Sites te veroveren. Speciale gebieden die worden bescherm door AI-gestuurde soldaten. Het primaire wapen uit zelfgemaakte loadouts zijn voortaan ook te koop bij de buying stations die over de map zijn verspreid, ook als je geen loadout drop hebt gekocht.

 

Vorige maand werd al bekendgemaakt dat de Gulag voortaan in twee-tegen-twee format wordt gespeeld. Nu is echter ook bekend dat spelers in de Gulag beginnen met een pistool of een shotgun en dat er ook een AI-boss in de Gulag te vinden is, genaamd de Jailer. Wanneer de vier spelers erin slagen om deze baas te verslaan, keren zij allemaal terug naar in het spel.

Ook wordt er een nieuwe cirkelmechaniek aan de battle royale-game toegevoegd. Zo kunnen er drie cirkels ontstaan die later samenkomen tot één eindcirkel. Door het toevoegen van een proximity chat-systeem, is het voortaan ook mogelijk om te praten met andere spelers in jouw omgeving. Dan zijn er ook nog nieuwe voertuigen toegevoegd en kan men de locatie van neergehaalde medespelers en tegenstanders achterhalen door middel van een nieuwe tool.

Naast de battle royale-modus, krijgt Warzone 2.0 een nog een compleet nieuwe spelmodus, genaamd DMZ, waar in augustus al beelden van waren gelekt. De DMZ-modus wordt door Infinity Ward beschreven als een openwereld extractiemodus met focus op verhalende elementen. Spelers vechten in DMZ tegen andere spelers en AI-soldaten om buit te verzamelen en missies te volbrengen.

De originele Warzone uit 2020 wordt hernoemd naar Warzone Caldera, wat een aparte game wordt die niets te maken heeft met Modern Warfare 2 of Warzone 2.0. De in-game winkel wordt uit Warzone Caldera verwijderd en alle COD Points worden overgezet naar Warzone 2.0. De maps Rebirth Island en Fortune’s Keep worden ook uit de game gehaald.

Warzone 2.0 is vanaf 16 november speelbaar op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S en PC

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Deze gebruiker is verwijderd

0
test

@CroniC Simpel Rebirth en Fortune worden gewoon veel gespeeld. Als Warzone 2.0 tegen zou vallen dan kunnen ze ernaar terugkeren. Dit betekent voor Warzone dat de nieuwe bundels niet worden verkocht en dat willen ze natuurlijk niet. Wellicht dat we ze ooit nog terug zien in Warzone 2.0

0
test

Deze gebruiker is verwijderd

0

Aanbevolen voor jou