Nieuws

In-game wapen van Afrojack in Final Fantasy 15

Draaitafelzwaard

Geschreven door David Kers op
Afrojack krijgt zijn eigen in-game wapen in Final Fantasy 15. Square Enix maakte dit gisteren bekend tijdens het Europese launchevenement.

In de E3 2016-trailer van de rpg werd de muziek van de Nederlandse dj al gebruikt. Afrojack liet tijdens een interview op het evenement weten dat hij van klein af aan al fan van de serie. Het zwaard, Afrosword, is gebaseerd op de draaitafel van Afrojack en deelt extra schade uit aan grote vijanden.

Final Fantasy 15 is verkrijgbaar voor PlayStation 4 en Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Animus getoond in Assassin's Creed-film Planet Coaster
15

Reacties op: In-game wapen van Afrojack in Final Fantasy 15

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Perfection

    • 29 november 2016 13:00
    Holy crap wat nep dit..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 29 november 2016 13:08
    is dit final failtasy ofzo ?

    desondanks toch maar even kopen binnenkort, krijgt zeer goeie reviews@!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 29 november 2016 13:15
    Diepe zucht en een facepalm.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Slicesilencer

    • 29 november 2016 13:33
    Tsja, dit is natuurlijk 1 grote marketing stunt. Ik dacht net ook pffffff maar kan er nu wel om lachen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 29 november 2016 14:09
    Ach, die track ("Braver") is ook gewoon in de in-game auto te luisteren op de autoradio. Da's dan wel weer geestig. Maar zo'n zwaard… :|

    Overigens is de game inderdaad briljant!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DunkieXL

    • 29 november 2016 19:18
    Pfff wat kut. Weg inleving als ik dit item ingame zie!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 30 november 2016 00:01
    Nee…. dit soort dingen de volgende keer gewoon niet doen xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Solowo

    • 30 november 2016 08:12
    Dit is wel erg commercieel, is de game wel wat? Durf em nog niet te kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cornish

    • 30 november 2016 08:58
    @Solowo Vind het persoonlijk niks. Na 12 uur was ik er helemaal klaar mee en heb hem terug gebracht. Je moet er van houden, het is JRPG ten top met alle cliches, cringe en tijd verspilling op standje elf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 30 november 2016 10:56
    @Cornish

    Had je verwacht dat het iets anders dan een jrpg zou zijn dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cornish

    • 30 november 2016 11:36
    @unipro81 Dat is het probleem niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 30 november 2016 15:40
    @Cornish

    Ah, zo klonk het namelijk…en dat was dan best grappig geweest ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Solowo

    • 30 november 2016 16:52
    @Cornish ik ben wel gek van jrpgs hoor maar als ze dit soort bagger er in gooien dan heb ik niet zo'n hoge pet ervan op

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cornish

    • 30 november 2016 17:00
    @Solowo Idem; kan bijvoorbeeld niet wachten op Persona 5 en Berseria, maar deze deed het niet voor mij. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn voor jouw, wat dat betreft is het spel uitproberen toch de beste optie…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Supersjors

    • 30 november 2016 09:44
    Argh wat tenenkrommend slechttt. Als je dit als grapje doet op 1 april dan gaat het nog net maar dit… wtf?