Impressie van een bijna klare Unreal Tournament 2003 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het zou nog slechts een kwestie van weken zijn voordat de demo van Unreal Tournament 2003 verschijnt. Intel heeft een versie die voor 98% klaar is en showed deze maar al te graag op het Summer Championship van de CPL. Grafisch zou dit wel eens een van de mooiste games allertijden kunnen worden als we Avault mogen geloven. Het lijkt er dan ook op dat Epic naast gamers ook andere ontwikkelaars wil intere eren voor een licentie van de engine.Another of the technologies publisher Infogrames and producer Epic Games are hyping for UT2K3 are the death physics. While we were not too impre ed with the ragdoll death animations upon first seeing them, a closer look reveals some important advances and interesting effects. Dead characters no longer disappear into walls or slide rigidly down stairs when killed. In the hellish map described above, we were pleased to see our hero take a realistic tumble down a staircase after getting fragged. (That he was on fire only added to the moment's "cool factor.") The Karma physics engine from MathEngine makes these effects po ible. Since the animators are designing characters with more detail, death has never looked so vivid on the PC.Het spel zelf lijkt erg veel op het oude Unreal Tournament. De wapens zijn iets aangepast en hebben een kleine grafische update gekregen. Verder zijn de models aangepast, maar de gameplay is in grote mate hetzelfde gebleven.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou